Aktywne Wpisy

enten +111
Nic tak nie cieszy jak bol d--y wysoko funkcjonujących alkoholików, ze ktoś im zakazuje kupienia flaszki po 22. A patrząc na to ze większość żabek zamyka sie o 23 to jest dosłownie zabranie im jednej godziny z dnia kiedy tego alkoholu nie będą mogli kupić.
A kwik taki jakby ich na dożywocie skazywali. Wolność upada Proszę Państwa. Komunizm wraca i zamordyzm bo przez godzine zakażą sprzedawania trucizny na mieście.
Ale się wiją,
A kwik taki jakby ich na dożywocie skazywali. Wolność upada Proszę Państwa. Komunizm wraca i zamordyzm bo przez godzine zakażą sprzedawania trucizny na mieście.
Ale się wiją,

Idę na grzibki, nie znam się na tym to nigdy nie chodziłem, no za dzieciaka z wujkiem takim co się znal.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.

W Visual Studio 2019 chciałem dodać biblioteki System.Windows.Interactivity.dll i Microsoft.Expression.Interaction.dll
Wiem już, że są one zamienione na Microsoft.Xaml.Behaviors.Wpf
Chcę to dodać do projektu, ale nie mogę, bo jak w konsoli menadżera pakietów wyszukuje tę referencję to jej nie znajduje :/ (dodałem źródło pakietów www.nuget.org). Próbowałem także pobrać ze strony i włożyć do folderu, ale mimo to wyrzuca błąd:
Nie znaleziono pakietu „Microsoft.Xaml.Behaviors.Wpf 1.0.1” w następujących źródłach podstawowych: „C:\Program Files (x86)\Microsoft SDKs\NuGetPackages\”