Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@Sweet_acc_pr0sa: no tak jest xD Wystarczy popatrzeć ile C5 ma mega przekrzywione koła w tylnej osi, z daleka je słychać jak skrzypią. Tam jest wahacz wleczony i to można łatwo naprawić, ale przecież po co :D Do tego ludzie jeżdżą na fabrycznych sferach, często już z zepsutą membraną gdzie całą amortyzację bierze na siebie olej i auto robi się sztywne i niewygodne. W normalnym zawieszeniu jakby amortyzator się wylał albo sprężyna
rozwiń o co ci chodzi


@Pio23: a co to rozwijać - kowale przyzwyczajeni do klepania golfa (i to maks trójki) gubią się przy czymkolwiek nawet nie bardziej skomplikowanym a po prostu innym, przez co powodują większe straty zganiane potem na dziwne rozwiązania. Jak się do tego trafi właściciel który powinien raczej jeździć traktorem a nie samochodem to mamy pełny obraz zniszczenia.
@Analitykzbozejlaski1_-: najlepsze w sumie jest to, że kupujesz takiego E39 (link http://www.gieldaklasykow.pl/bmw-540i-e39-radlin/) z giełdy klasyków za te 50k PLN i jakiś seba wjedzie w Ciebie i zniszczy pół auta. Dostajesz odszkodowanie wg wartości rynkowej czyli 15k PLN xd chyba, że masz ochotę bić się z ubezpieczelnia, ale żaden rzeczoznawca nie podpisze się pod taką wartością, może uda się dobić do 30k za silnik i mpakiet, ale na żółte blachy bym nie
@papaj_21_37: Jak ten od Audi 100 co kupił za 30-40k a ubezpieczyciel wyliczył całkę na 600 zł. No nie chciałbym być w skórze tego gościa, ale opis sytuacji mnie rozbawił ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) I #!$%@? mnie takie gadanie cwaniackie pod ogłoszeniami kumpli sprzedającego że "Nie znasz się nie oceniaj, a samochód