Aktywne Wpisy

goferek +553

studencikk +209
Cześć, jestem studentem psychologii i robię bardzo ciekawe badanie do pracy magisterskiej, więc robię małe #rozdajo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Badanie dotyczy istotnych kwestii społecznych związanych z obecną sytuacją polityczną na świecie, a jego wypełnienie zajmuje od 10 do 20 minut.
Każdy kto weźmie udział w badaniu może wziąć udział w loterii, w wyniku której 5 osób wygra 50 złotych, a jedna osoba 100 złotych! (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Każdy kto weźmie udział w badaniu może wziąć udział w loterii, w wyniku której 5 osób wygra 50 złotych, a jedna osoba 100 złotych! (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
źródło: plakat - badanie
Pobierz

@gansevudei:
Dlaczego? Przeciez o to idzie w tych porównaniach, że porównujesz co ci się podoba (pracę ludzką), by wyciągnąc debilne wnioski. Choć być moze chodzi tobie o to, że piłkarze to zawód priv, a to budżetówka.
No ale takie są realia budżetówki, że właściwie jedyną formą ich nacisków na wzrost płac, gdy u innych rośnie z powodów rynkowych, sa strajki lub groźba strajku. Ten system tak
@Lorenzo_von_Matterhorn:
Ja p------e, no nic nie zrozumiał XDDDDDD
A myślisz, że nauczyciel pracuje 4h dziennie? Na serio?
Moja już w tym zawodzie nie robi, ale jak robiła, to niby miała z 20h karcianych, a relanie była 5-6h i kolejne 3-4 h w domu, często z week. Jak jej podliczyłem, to realnie
Wiesz, ale policz fakt, że masz 2 miesiące wakacji wolnych, do tego 2 tygodnia ferii zimowych i co siódmy rok wolny. Do tego naprawdę nie trzeba się starać i jest gwarancja zatrudnienia. Niewiele pracy, niewielkie ryzyko to i zyski też nie za duże. Chociaż też źle nie jest.
Btw: Możliwość pracy w domu to też profit :)
Tak to jest jak się czas w pracy na pierdoły, kawę i płoty na okienku p----------a ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Kapitan_Wie_Wszystko:
Patrz moją odp wyżej.
To nie winą budżetówki jest to, że nie mają płac opartych o zasady rynkowe, tylko państwo trzyma takie zasady.