Wpis z mikrobloga

Jak to szło? "Mevo jest skierowane w dużej mierze dla turystów, nie tylko do mieszkańców Gdańska".
I dlatego jakiś kretyn wymyślił depozyt 500PLN w taryfie, która jest skierowana głównie do turystów???

Już widzę, jak turysta wpadający na weekend zamraża sobie pół tysiaka, żeby pojeździć chwilę po Gdańsku...

Serio, zaczynam powoli uważać, że Mevo jest celowo pakowane na porażkę, żeby ta spółka co ją zarejestrowali splajtowała nie płacąc kar i długów, "na wiosnę spisze się protokół zniszczenia" i infrastrukturę obejmie ktoś inny i z czystym kontem zacznie siorbać dotacje.

#mevo #gdansk #gdynia #sopot
Polinik - Jak to szło? "Mevo jest skierowane w dużej mierze dla turystów, nie tylko d...

źródło: comment_0QPWgWTPZrafNlP2Ly5H0eiEa7f5FPpd.jpg

Pobierz
  • 55
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Polinik: Co do depozytu to technicznie to będzie zapewne blokada środków na karcie tak jak na to miejsce w wypożyczalni samochodów #potwierdzoneinfo, więc z tym bym nie płakał.

Choć z drugiej strony przy takiej liczbie obostrzeń i tej taryfie (kto to k---a w ogóle rozpisywał, przecież oferta abonamentów telefonicznych jest prostsza) lepiej wyjdzie wziąć samochód z lotniska, Kaszuby przynajmniej obskoczysz. Turyści to oleją a mieszkańcy wyśmieją.
Typowo
  • Odpowiedz
Co do depozytu to technicznie to będzie zapewne blokada środków na karcie


@numer_rachunku_karty:
Ale MEVO nie działa tak, jak traficarym taxifaje/bolty czy ubery, że podpinasz kartę i z niej ściąga.
Musisz doładować konto w systemie MEVO -- blikiem, przelewem czy obciążeniem karty.
Co więcej -- najpierw trzeba przelać kasę na MEVO i dopiero potem wybrać stosowny abonament -- a nie, że po kliknięciu abo na stronie MEVO przechodzisz do modułu
  • Odpowiedz
@Polinik: jedyne z tego, co mi się podoba, to atrakcyjny roczny abonament, na który się pewnie skuszę, ale poza tym to od początku jedna wielka klapa ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Polinik: chyba nie z tym nextbikem podpisali umowę. Te depozyty przy braku abonamentu to porażka, w żadnym innym rowerze miejskim tego operatora nie ma takiego rozwiązania. Jak już to jest wyższa opłata inicjalna np. 20zł. Sam abonament korzystny i taki jak miał być.
  • Odpowiedz
chyba nie z tym nextbikem podpisali umowę


@Chochla:
Z tym Nextbike, co obsługuje kilkadziesiąt miast na całym świecie.
Ale Trójmiasto ma osobną, dedykowaną appkę.
Also -- do obsługi MEVO założyli nową spółkę: NB TRICITY Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-756), ul. Przasnyska 6b.
  • Odpowiedz
@Polinik: wiem, wiem po prostu się śmieje. Po to miał być nextbike bo ma doświadczenie i się sprawdza we wszystkich innych miastach a u nas jak zawsze na odwrót. Równie dobrze to ja mogłem wystartować w przetargu. Trzeba ich pomęczyć trochę pytaniami dlaczego właśnie tak. Pewnie pójdzie typowo PRowa gadka ale chętnie poznam argumentacje takiego rozwiązania. Już raz ich pospamowałem trochę w związku z - https://www.wykop.pl/wpis/38837019/inwestycja-za-grube-pieniadze-i-typowa-wysoka-jako/ - i udało się
  • Odpowiedz
Po to miał być nextbike bo ma doświadczenie i się sprawdza we wszystkich innych miastach a u nas jak zawsze na odwrót.


@Chochla: yyyy nie. W takim np berlinie ma najgorsze opinie ze wszystkich dostępnych tam systemów. Nawet system lidla, z rowerami oklejonymi reklamami, ma wyższe oceny niż twór nextbike'a
  • Odpowiedz
@Chochla: u nas może być dobrze oceniany, bo nie mamy alternatyw. Miasta zapewniają nextbike'owi kompletny monopol, do tego stopnia że np blokuje się skutery elektryczne by rowerki miały obłożenie (patrz Łódź w tym roku). W miejscach na świecie gdzie funkcjonuje normalnie wolny rynek ich usługi są bardzo brutalnie weryfikowane.
  • Odpowiedz
@qwarqq: może też być tak. Nie wiem czy wystawił bym gorszą ocenę gdyby istniała alternatywna. Oceniam to z czego korzystałem. Dziwny tok rozumowania.
  • Odpowiedz
@Polinik: tego na szczęście nie. Ale przyznaję, że podawanie peselu rowerowcom z takimi wtopami na koncie trochę mnie powstrzymuje przed rejestracją ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz