Trudne dni, bezsenne noce, chwile zwątpienia i walka z własnymi demonami... Ostatnie dwa lata były dla mnie niezwykłym wyzwaniem. Pracowałem nad czymś, co dla mnie było marzeniem od lat - własną grą wideo. Ponad 2 lata temu zacząłem swój hobbystyczny projekt "Moon Mystery". Rzuciłem pracę, zainwestowałem całe swoje oszczędności i znalazłem wydawcę. Z jednej osoby powstał 15 osobowy zespół.
Grę planujemy wydać w tym Q2/Q3 2024
Gra urosła tak bardzo głównie dzięki odbiorze ludzi w internecie i dodawaniu przez ludzi gry do listy życzeń (wishlists) na steamie. Jeżeli ktoś miałby chwile to będę ogromnie wdzięczny, za dodanie gry do wishlists. To tylko jedno kliknięcie, a dla mnie znaczy bardzo wiele i już zmieniło moje życie o 180 stopni: link do Steam.
Nowy film z gry (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■):
Komentarze (500)
najlepsze
@jacos911: w najbardziej stabilną i opłacalną działającą firmę w Polsce - w ZUS ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Brzmi jak prosty przepis na wylądowanie pod mostem
Przy okazji widze, ze macie jazde z ruskami na Steam xD
.
Problem jest taki, że pracują dla korporacji.
A źródło: to bieda.
Mało kto ma tatusia co mu życie opłaci a on będzie realizował szalony projekt.
Kolega z tej pierwszej grupy, co to miał kompa za 15 wypłat mojej matki, zawsze oryginalne buty, a tata jeździł sportowym autem trafił parę lat później na laskę, z którą dobrze mu się wiodło,
Kibicuje, ale jestem sceptyczny, bo wygląda to jak
Twój trailer jest o wiele za długi, mniej więcej o połowę i pokazujesz w nim rzeczy zupełnie nieefektowne, jak przesuwanie bloków przy pomocy lasera, jazdę jakimś zwykłym autem po zwykłym terenie czy stockowe wnętrza.
W jednej chwili pokazujesz czarną dziurę i bohatera opadającego w przepaść, super, albo stację kosmiczną wyglądającą lepiej niż w Starfieldzie, a moment później asset wnętrza współczesnego pomieszczenia z tą samą podniosłą muzyką.
Na
@BigShow: Obejrzałem ten trailer i nie bardzo zrozumiałem o czym ma ta gra być. Było po torchu wszystkiego :))