Wpis z mikrobloga

No Mireczki, po pięciu długich miesiącach, tysiącach kilometrów, tonach zardzewiałych gratów w końcu kupiłem!
Niby szukałem benzyny, bo moje 1.9 TDI się nie dogrzewało przy przejazdach do pracy, ale okazało się, że tutaj 3 kilometry i silnik jest nagrzany do temperatury roboczej.

Jestem w ogóle w szoku że za takie małe pieniądze można kupić fajny samochód, który na dodatek jest wygodny i cichy.
Ma kilka pierdół - TAK JANUSZE TO SĄ PIERDOŁY A NIE TO, ŻE LEDWO ODPALI, PROGI NIE ISTNIEJĄ, KAŻDY ELEMENT NADWOZIA JEST ZARDZEWIAŁY A Z SILNIKA KAPIE OLEJ (musiałem) - jak siłowniki klapy bagażnika, albo falujące obroty dmuchawy, które już załatwiłem za łącznie 70 PLN i kilka pomniejszych, których w sumie nie muszę robić, ale spokoju mi to nie da więc się zabiorę.

Wiem, że nie jest idealny, ale wiedziałem to już w momencie jak dzwoniłem, w końcu trafiłem na kogoś kto uczciwie powiedział co i jak, dokumentując wszystko fakturami, zdjęciami.

Kamień z serca.

Teraz mogę szukać kolejnych rzeczy w życiu którymi mogę się stresować ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#volvo #volvofanclub i #pokazauto

W ogóle podziękowania dla @timix, dzięki któremu nie wtopiłem kasy w jakiegoś gruza!

Teraz mogę sobie przykleić łosia na klapę i będzie miał więcej sensu niż w 306
KornixPL - No Mireczki, po pięciu długich miesiącach, tysiącach kilometrów, tonach za...

źródło: comment_IKZ6k0yEdrIS2KWB0ubekMLqG917etX4.jpg

Pobierz
  • 187
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@KornixPL: fajny łosiu. Pozdro, jako właściciel 1.9 TDI mówię, że się dogrzewa silnik szybko. Może miałeś #!$%@? termostat albo nieszczelności w obiegu? No i stanie w korku plus grzanie na full nie pomaga.
Szerokości.
  • Odpowiedz
@nadrat24: T4 my99 here ( ͡° ͜ʖ ͡°) tu jest różnie bo nawet 98 i 99 są różne, ja mam 99 i mam inne fotele inne zegary i parę rzeczy, ogólnie z T4 najlepiej brać podobno przedlifta dla silnika bo jest pancerny no ja miałem z nim parę rzeczy do zrobienia, polift ma już inny silnik który też może wymagać pewnych inwestycji i już się go nie
  • Odpowiedz
@KornixPL: S80 raczej w tych pieniądzach byłoby złomem. sam marzyłem o takim kiedyś ale było za drogie, a teraz znów jest za stare już. kumpel miał turbo benzynę i zapieprzało fajnie, tylko paliwa siorbało jakby dziura w baku się zrobiła. :P
  • Odpowiedz
@KornixPL: Gratuluję v40 ( ͡° ͜ʖ ͡°) sam posiadam v40 ale przedlifta w t4, tak jak pisali Chip pomaga ostatnio na światłach spotkałem v40 1.9Dci po chipie na okolice 140 i dobrą linie niuta i tylko trochę odstawał ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kolor ten sam co ja, polecam porządny wosk wrzucić bo auto strasznie szybko robi się brudne jak na szary
  • Odpowiedz
@nadrat24: Ja mam 175 CM wzrostu, jechaliśmy ostatnio z żoną, babcią i teściową to im się siedziało dobrze, nie mam wysokich ludzi w rodzinie więc ciężko mi to stwierdzić, ale one z tyłu siedziały nisko i głęboko wiec miejsce raczej jest. Jak mieszkasz gdzieś w okolicach kępna/wieruszowa/wielunia to możemy się zgadać, zobaczysz na żywo.

@buczubuczu: W galaxy miałem kompletni remont silnika dwa lata temu, termostat z czujnikami temperatury, przewodami chłodnicy
  • Odpowiedz
@Metylo: Ten za 1850 co wszystko w nim działało, tylko był zardzewiały, ale kosztował 1850 czyli tyle ile 308 zestawów 2 for you po którym będziesz miał rozwolnienie jak stąd do sosnowca, a tak za 1850 pojedziesz stąd do sosnowca i jeszcze dalej?

Oglądałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@KornixPL: no to dziwne, ja u siebie nie musiałem zasłaniać chłodnicy nawet jak miałem termostat stale otwarty a na polu było po 20 stopni mrozu w zeszłym roku (szkodnik stał tam, nie ma miejsca w garażu). Tzn nie dogrzewałem ofc, ale żadnych innych konsekwencji nie było.
  • Odpowiedz
@mulafasaa: to auto waży 1300 kilogramów, mam 13 do setki, poza tym zawsze mogę zrobić chip i wyjdzie około 130 a to już jest ciekawsze. Wcześniej jeździłem fordem który miał z 1700 albo i 1800 kilogramów a miał 90 KM tam 0-100 po prostu było osiągalne
  • Odpowiedz
@KornixPL: nie ma opcji, zeby w trzy minuty silnik osiagnal robocza temperature xD mozliwe, ze po trzech minutach leci juz cieple powietrze z nawiewu, co wcale nie oznacza, ze blok osiagnal juz odpowiednia temperature. Do tego potrzeba okolo 20-30 minut ciaglej pracy (nie stania na biegu jalowym) zakladajac, ze temperatura otoczenia jest w okolicach 0°. Tak tylko mowie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
nie ma opcji, zeby w trzy minuty silnik osiagnal robocza temperature xD


@sramnawas: Po przejechaniu 3 kilometrów. V40 ma jakiś system grzałek silnika, nie wiem jak się nazywają ale możesz doczytać. Ciepłe powietrze faktycznie może lecieć po 3 minutach. Poza tym mam wskaźnik, wiem kiedy ma odpowiednią temperaturę. Tak tylko mówię
  • Odpowiedz