Wpis z mikrobloga

No Mireczki, po pięciu długich miesiącach, tysiącach kilometrów, tonach zardzewiałych gratów w końcu kupiłem!
Niby szukałem benzyny, bo moje 1.9 TDI się nie dogrzewało przy przejazdach do pracy, ale okazało się, że tutaj 3 kilometry i silnik jest nagrzany do temperatury roboczej.

Jestem w ogóle w szoku że za takie małe pieniądze można kupić fajny samochód, który na dodatek jest wygodny i cichy.
Ma kilka pierdół - TAK JANUSZE TO SĄ PIERDOŁY A NIE TO, ŻE LEDWO ODPALI, PROGI NIE ISTNIEJĄ, KAŻDY ELEMENT NADWOZIA JEST ZARDZEWIAŁY A Z SILNIKA KAPIE OLEJ (musiałem) - jak siłowniki klapy bagażnika, albo falujące obroty dmuchawy, które już załatwiłem za łącznie 70 PLN i kilka pomniejszych, których w sumie nie muszę robić, ale spokoju mi to nie da więc się zabiorę.

Wiem, że nie jest idealny, ale wiedziałem to już w momencie jak dzwoniłem, w końcu trafiłem na kogoś kto uczciwie powiedział co i jak, dokumentując wszystko fakturami, zdjęciami.

Kamień z serca.

Teraz mogę szukać kolejnych rzeczy w życiu którymi mogę się stresować ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#volvo #volvofanclub i #pokazauto

W ogóle podziękowania dla @timix, dzięki któremu nie wtopiłem kasy w jakiegoś gruza!

Teraz mogę sobie przykleić łosia na klapę i będzie miał więcej sensu niż w 306
KornixPL - No Mireczki, po pięciu długich miesiącach, tysiącach kilometrów, tonach za...

źródło: comment_IKZ6k0yEdrIS2KWB0ubekMLqG917etX4.jpg

Pobierz
  • 187
  • Odpowiedz
@CinuLNS: diesel odpada, sczególnie że praktycznie każde silniki volvo lubią gaz. Jezdziłem już v40 i różnica jest kolosalna oczywiście na korzyść 850 i V70 których też szukam ale łatwiej jest znaleźć v40
  • Odpowiedz
@SamiS: U mnie w promieniu 30 kilometrów nie było nic co nie jest powypadkiem - nawet nie robionym, tylko kupa pogiętej blachy - anglikiem, albo pordzewiałym i pogiętym szrotem od rolnika co to łon jeździł dwajścia lot po polach i gnój woził w bagażniku.

Może z tysiącami przesadziłem, ale 1000 był na pewno. Zrobiłem 100 kilometrów w jedną stronę po hondę, która miała być nie pordzewiała, a koła z przodu były
  • Odpowiedz
  • 0
@KornixPL porada nr 1- zdejmij przednie nadkola plastikowe oczyść z brudu błotniki od wewnątrz, szczególnie w okolicach progu i zabezpiecz antykorozyjnie.
Porada nr 2- koniecznie sprawdź a najlepiej wymień olej w skrzyni biegów,tam jest skrzynia i silnik renault i o ile silnik pancerny to skrzynia już nie.
  • Odpowiedz
@KornixPL: Szanuję. Wspaniałe autko, miałem taką benzynkę z gazem 2 lata temu, palił tylko 9l LPG z dobrym przzyspieszeniem. Szkoda tylko że trafiłem na nieuczciwego sprzedawcę i trochę kosztowało mnie doprowadzenie auta do dobrego stanu.
  • Odpowiedz
@mkarweta: ogląda się, ale v40 szukałem już w październiku, potem był film od blogomotive i później jak już kilka obejrzałem to był kickster, także oglądałem, ale nie miało to wpływu na zakup, większość z tych rzeczy które tam były to wiedziałem z forum już wcześniej.

@Fudix1: 1. Zrobię jak najszybciej, a 2 był wymieniany półtora roku temu, zmieniać znów?
  • Odpowiedz
  • 0
@KornixPL sprawdź stan oleju i dolej jak jest za mało. Nie pamiętam dokładnie ale tam chyba co 40 tys trzeba go wymienić. Olej 75w90 elf, total
  • Odpowiedz
  • 0
@KornixPL w sumie to najbardziej newralgiczne punkty tego auta. Ogolnie jeździć obserwować hahaha.Jaka mnie troszkę ciasno w środku w porównaniu do gabarytu.
  • Odpowiedz
@KornixPL: No niestety silnik się nie dogrzewa do temperatury roboczej, na blacie masz temperaturę cieczy chłodzącej No i jak wyskakuje po 3 kilometrach do połowy to sprawdziłbym uszczelkę pod głowicą ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
SPRZEDAM V40 POLIFTA Z ZESWAPOWANYM 1.9T4. CCCCCOMBO. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

(serio, oryginalnie było 2.0T4, ale klękło)
  • Odpowiedz