Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Na samym początku prosiłbym o wyplusowanie tego wpisu w gorące.

Mirki i mirabelki, przede mną ważna decyzja. Mieszkam 300 km od różowego i ona proponuje żebym się przeprowadził do niej, bo przede mną II stopień studiów. Boję się jednej rzeczy. Jak zacznę z Nią mieszkać to z pewnością wyjdą jakieś nawyki, zachowania, przyzwyczajenia , o których druga osoba nie wie. Boję się że jakby coś się między nami popsuło to zostanę uwiązany studiami w innym mieście. Druga opcja którą biorę pod uwagę to studia zaoczne w moim mieście i praca – ze względu na możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego. W tym przypadku jednak będzie mało czasu na widywanie się – domyślam się że 2 weekendy w miesiącu.

Druga część postu poświęcona jest pracy. Szukam pomysłu na to co chciałbym robić w życiu. Obecnie studiuję logistykę ale wydaje mi się że nie nadaję się do tej pracy. Typ mojej osobowości to ENFP – mało się skupiam na szczegółach, źle znoszę stres, myślę syntetycznie nie analitycznie. Jestem za to bardzo kreatywny, mam głowę pełną pomysłów które kilka razy wykorzystałem. Bardzo lubię motoryzację, majsterkowanie, będąc w liceum robiłem dużo zdjęć, a razem ze znajomymi robiliśmy filmiki i też sprawiało nam to dużo radości. Ogólnie praca biurowa raczej nie jest dla mnie i lubię jak coś się dzieje. Może ktoś z Was ma podobny typ osobowości i zajmuje się czymś ciekawym co mógłby mi polecić.
Proszę o wszelkiego rodzaju porady. Życzę Wam miłego wieczoru.
#zwiazki #niebieskiepaski #rozowepaski #studbaza #praca #pracbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla maturzystów
  • 22