Mikrki, ma ktoś toyotkę 2.0 vvt 150KM z instalacją LPG? Znalazłem fajną rav4 z tym silnikiem i lpg, ale czytam i wszyscy mówią, że te silniki nie lubią gazu (bezpośredni wtrysk, wypalania gniazd zaworowych), ale znalazł się też ktoś, kto twierdzi, że zrobił 300 000 na gazie i jest ok, na forach lpg też wszyscy mówią, że powinno być ok.
@dr__slim: Przy dobrej instalacji będzie git. Niech Ci ją przejrzy ktoś z lpg-forum.pl i będzie dobrze. ( ͡º͜ʖ͡º) Nie wiedziałem że toyota robiła vvt z bezpośrednim wtryskiem.
@dr__slim: bezpośredniego wtrysku to on chyba nie ma, tylko brak hydraulicznej kasacji luzu na zaworach. Wszystko będzie git, tylko raz na jakiś czas trzeba będzie samemu wyregulować zawory
@dr__slim: @nadrat24: dokładnie. Jeśli VVTI to co 45-60k km sprawdzaniue luzów zaworowych i ich ewentualna regulacja. Podstawa to dobra instalacja gazowa. Z tego co się orientuje to lepszy do gazu będzie 2.0 Valvematic 158KM. W produkcji jest od 2010. Tutaj powinna być automatyczna/ hydrauliczna kompensacja luzów zaworowych. W VVTI jest manualna kompensacja luzów zaworowych.
@dr__slim: Zresztą sam przymierzam się do zakupu RAV4, ale z 2.0 Valvametic + automatyczna skrzynia biegów. Z myślą o LPG. Radzę poszukać czegoś od 2010 wzwyż.
Mikrki, ma ktoś toyotkę 2.0 vvt 150KM z instalacją LPG?
Znalazłem fajną rav4 z tym silnikiem i lpg, ale czytam i wszyscy mówią, że te silniki nie lubią gazu (bezpośredni wtrysk, wypalania gniazd zaworowych), ale znalazł się też ktoś, kto twierdzi, że zrobił 300 000 na gazie i jest ok, na forach lpg też wszyscy mówią, że powinno być ok.
Komentarz usunięty przez autora
Nie wiedziałem że toyota robiła vvt z bezpośrednim wtryskiem.
Z tego co się orientuje to lepszy do gazu będzie 2.0 Valvematic 158KM. W produkcji jest od 2010. Tutaj powinna być automatyczna/ hydrauliczna kompensacja luzów zaworowych. W VVTI jest manualna kompensacja luzów zaworowych.
Radzę poszukać czegoś od 2010 wzwyż.