@Raffael: Minie kilka miesiecy zanim bedzie to dopracowane. Zmiany sa tak diametralne, ze wiekszosc buildow i taktyk trzeba planowac od nowa. Inny wplyw atrybutow, dzialania zdolnosci periodycznych, strof piesniarzy itp. Inicjatywa ma ogromne znaczenie i inne dla kazdej roli w druzynie, chociazby ze wzgledu na nawiazywanie walki, mechanike przerwania i koncentracji - bo aktywacja niektorych zaklec ma miejsce na przestrzeni ruchu kilku walczacych. To zupelnie inna gra w tym trybie.
Minie kilka miesiecy zanim bedzie to dopracowane. Zmiany sa tak diametralne, ze wiekszosc buildow i taktyk trzeba planowac od nowa. Inny wplyw atrybutow, dzialania zdolnosci periodycznych, strof piesniarzy itp
@Silvaren: I właśnie z tego powodu chyba nie doczekam do wersji stabilnej tej opcji bo pewnie gdzieś w lutym zacznę przygodę z Deadfire :P Ale chwali im się, że wprowadzają aż tak duże zmiany, które mogą się spodobać fanom dawnego podejścia.
https://steamcommunity.com/games/560130/announcements/detail/1702825843193953982
https://www.rockpapershotgun.com/2019/01/24/pillars-of-eternity-2-patches-in-turn-based-combat-mode/#more-637943
@Silvaren: I właśnie z tego powodu chyba nie doczekam do wersji stabilnej tej opcji bo pewnie gdzieś w lutym zacznę przygodę z Deadfire :P Ale chwali im się, że wprowadzają aż tak duże zmiany, które mogą się spodobać fanom dawnego podejścia.