Wpis z mikrobloga

@Svoboda obecnie Nest Bank jest w procesie wdrażania nowego serwisu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej. Od pewnego czasu nowi klienci od razu mają dostęp do nowej rzeczywistości (aplikacja + serwis transakcyjny). Natomiast dotychczasowi klienci muszą czekać na migrację, która zadzieje się w najbliższy weekend.

Jak spojrzysz na oceny aplikacji (Nest Bank Nowa) to komentarze z jedną gwiazdką dotyczą braku możliwości logowania i autoryzacji dotychczasowych klientów. Taki wyraz dezaprobaty dla polityki banku powodującej otwarcie
@Svoboda: jako drugie konto - szczerze polecam. Nowa bankowość i aplikacja mobilna bardzo fajne, konto i karta bezwarunkowo darmowe - co w przypadku drugiego konta (powiedzmy "awaryjnego") wg. mnie ma ogromne znaczenie, aby nie musieć pamiętać np. zapłacić raz kartą. Natomiast, jako podstawowe konto nie polecam, ponieważ jest to ciągle mały bank, nie ma wielu funkcjonalności większych banków (nie widnieje w opcjach płatności na różnych serwisach, nie ma BLIK itp.), nie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Svoboda: Nest Bank ma Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, płatności kartą i to wszystko, a także przelewy krajowe, wypłaty z wszystkich polskich bankomatów i wpłatomaty Euronet jest bezpłatne. Nie mam więc problemów z płatnościami, a Blik ma wkrótce również się pojawić. Nowa bankowość mobilna i internetowa jest wygodna.
@Svoboda: ja nie narzekalem przez 3 lata.
Niestety po aktualizacji aplikacji tydzien temu jest #!$%@? tragedia. Bank nie odpisuje a srodkow nie morzesz przelac. Zastanawia mnie jeszcze karta bo pin zmienialem .