Wpis z mikrobloga

@Miyazaki: @AdamFrey: Co znaczy jestem kotem.
Pracuje w branży IT - 2 lata ucząc się programowania z myślą, że znajdę prace zdalną. Ale nie widzę w tym żadnej przyjemności więc myślałem, o grafice - i dłubie w 3d maxie jakieś meble, wiertarki, domki itp tak dla zabawy teraz. Z myślą, że w czymś takim zarobie pieniądze.
  • Odpowiedz
@samuraj24: Dlaczego się ograniczasz do wizek? Bycie takim generalistą w obecnych czasach już coraz mniej popłaca. Najlepiej się wyskilować w ulubionej dziedzinie. Ja np. nie lubie modelować więc głównie teksturuje. Nie wyobrażam sobie, że musiałbym wymodelować np. całe pomieszczenie od podstaw. W firmie dostaję głównie tematy z Substance albo Unreala. Robię to co lubię :-) W obecnych czasach, w zalewie stron z modelami, robienie wizek to głównie układanie gotowych modeli.
  • Odpowiedz
@samuraj24 ja po 1,5 roku od zaczęcia zabawy z 3d dostałem pierwszą pracę, tylko nigdy nie robiłem archwiz, zacząłem od sculptingu a potem dopiero modelowanie, więc łatwo
  • Odpowiedz
to już myślałem, że ktoś wychwala Blendera i trzeba go naprostować ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@loczyn: har har har ;p

Mam info z pierwszej ręki, ze nawet w cedepie blender im nie straszny, więc przejmujemy kolejne pozycje strategiczne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@AdamFrey: 2,5 lata stażu w dwóch firmach, w pierwszej rok która można powiedzieć była startupem i wyszło jak wyszło xD potem poszedlem do obecnej i dostałem 4k i tak jest wciąż, teraz chciałbym zarabiać z 5+ i wiem że jest to realne założenie, zobaczymy jak wyjdzie w praniu ( ͜͡ʖ ͡€)

Nie uważam tego za kolosalne zarobki i wiem że na etacie w archiwizie dobrzy ludzie
  • Odpowiedz
@AdamFrey jeśli chodzi o inna gałęzi, niż archviz, to może ja sie wypowiem w kontekście gamedevu. Im bardziej sie specjalizujesz , to w zależności od poziomu trudności, pracą i kasą martwić sie nie musisz. Gorzej z juniorami i ludźmi, ktorzy w procesie produkcyjnym mają niewiele do wniesienia. Takich hobbystów marzycieli jest sporo i rynek ma im mało do zaoferowania.
  • Odpowiedz