Wpis z mikrobloga

czy bmw e36 z silnikiem 2.0 (150km 190nm m52b20) da radę pójść tym słynnym bokiem?

mam ofertę kupna całkiem zadbanego gruza i akurat byłby do wyszalenia się nie tylko w zimę ale boje się ze będzie za słaby. dyferencjał ma w pełni otwarty, a szpery robić nie chce żeby dało się tym tez pojeździć w razie jak padnie mi główne auto.
da radę z gazu wprowadzić auto w poślizg i js utrzymać?

#samochody #motoryzacja #bmw #e36
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

czy bmw e36 z silnikiem 2.0 (150km 190nm m52b20) da radę pójść tym słynnym bokiem?


@wojciech_adasdas: Nawet 1.6 daje rade. Nie moc a technika. A E36 pod względem właściwosci jezdnych jest jedną z lepszych opcji na tanie latanie. Szpere na małej głowie kupisz za ~800, to nie jest pieniądz. Zaspaw jest spoko jak sie przyzwyczaisz. Podstawą jak chcesz latać jest ogarnięty zawias, bo od niego zalezy czy auto ma tendencje
  • Odpowiedz
@wojciech_adasdas: Spawaj dyfer najlepiej jakis krotki i bedzie ciagnal spokojnie na suchym, a da sie z tym jezdzic nornalnie tylko przy ciasnym parkowaniu bedzie kolo przeskakiwac i tyle. Jak chcesz to mozesz kupic drugi dyfer i w razie czego po prostu go przelozyc to nie jest drogie a czasowo tez spoko
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Crow7422: serio szpera 25% to taki rarytas? Mam w 318tds i w sumie do głowy mi nie przyszło że to coś wyjątkowego ( ͡º ͜ʖ͡º)( ͜͡ʖ ͡€)
  • Odpowiedz
@wojciech_adasdas: ja na sniegu w e46 1.8 na otwartym dyfrze sobie boczkami latam, na mokrym trzeba sie skupic ale generalnie jest ciezko i rzadko kiedy wychodzi a o zrobieniu ronda bokiem zapomnij dopoki nie zaspawasz mostu na amen. Wystarczy ze zlapiesz na sniegu odrobine mokrej kostki lub asfaltu i juz auto dostaje p-------a a jak bedzie zupelnie suchy kawalek to wyrwie Ci kierownice z rak jak nie masz zbyt duzo
  • Odpowiedz
@wojciech_adasdas: Żadnej szpery 25% do latania amatorskiego nawet nie szukaj, bo nawet jak trafisz w niezłym stanie to po kilku treningach c--j ją strzeli, a regeneracja to cena drugiej szpery, z tym że zacieśnią ją na dowolnym poziomie.
Najlepsze rozwiązanie wg mnie do 2.0 to dyfer mała głowa 4.45 z automata zaspawany na 100% i na suchym nawet na 3 biegu polatasz :) oczywiście jak ktoś wyżej napisał zostaje jeszcze
  • Odpowiedz