Wpis z mikrobloga

@Iskaryota większość IC ma teraz WARS, każdy DART czy Flirt, a one obsługują dużą część połączeń. Wagonów restauracyjnych jako tako jest mało, stąd te braki, ale w EZT już są jako mus. Przy okazji WARS to naprawdę nie jest niezbędnik, w sytuacji taborowej IC, kiedy brakuje po prostu nowych wagonów do przewozu ludzi.

@misiek432 krzesła są obrotowe, a miejsca na nogi tyle że mając 195cm nie sięgam pod drugi fotel
Pobierz Shishu - @Iskaryota większość IC ma teraz WARS, każdy DART czy Flirt, a one obsługują...
źródło: comment_zfup710sZE67q5MWesjFCH458ULnq8Ix.jpg
@qhardyq: pewnie jak wróci linia Lublin - Warszawa ;)
Aktualnie pociągi jeżdżą z objazdem, który nie jest zelektryfikowany.

W tym momencie jeździ do Lublina, czy nawet Chełma jeden skład IC, wieczorem jakoś z Waw, pasuje mi zazwyczaj godzinowo a standard pomimo że przedziałowy jest bardzo przyzwoity. (pomimo - osobiście preferuje konfigurację bezprzedziałową, ale w Dartach jest jakoś ciasno)
@Shishu: Kijowo z nogami jak się siedzi z kimś na przeciwko przy tym stoliku ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@Iskaryota: Trafiam większość IC z WARSem, ale rzeczywiście to są składane wagony typu 4 wagony bydlęce z przedziałami 8 osób + 1 wagon bez przedziałów względnego komfortu + 1 wagon WARS.
@Shishu: A co jest złego np. w modernizowanych HCP 112A, poza w zasadzie ogrzewaniem, o ile to naturalna ich cecha?

Swoją drogą powiedz mi, czy te pokrętła od ogrzewania coś dają, czy dają o ile nie są zepsute? Kiedyś, jak jechałem, to kierownik pociągu powiedziała, że ona by musiała wyłączyć ogrzewanie całego wagonu i tego nie zrobi, więc żeby przesiąść się na koniec, bo tam chłodniej...
  • 0
@Shishu Orientujesz się może czemu na trasie Szczecin - Warszawa jeżdżą praktycznie same TLK, jeden IC i jeden EIC? czemu tak mało IC?