Wpis z mikrobloga

Witam, zakupiłem telewizor 55 calowy, kurier DPD dzisiaj wstawił się z paczką i odebrali ją rodzice. Po powrocie z pracy otworzyłem karton i okazało się że telewizor jest uszkodzony (ma wgnieciony róg i jest uszkodzona matryca - tv nie chcę się także uruchomić). Sklep internetowy naciska żebym sporządził protokół szkody - kurier jutro ma się wstawić u mnie aby go spisać. Jak to ogarnąć żeby sklep internetowy mnie nie oszukał i nie wciskał mi kitu że to ja uszkodziłem ten telewizor? Zależy mi na zwrocie kasy.

#kurier #kurierzy #dpd #dhl #ups #allegro #reklamacja
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cubon89: Ciężko będzie udowodnić, że to nie Twoja wina. Mój tata otworzył przesyłkę po jakimś czasie od odebrania, kurier był na drugi dzień i niestety nie uznali, bo otwierać trzeba przy kurierze.
  • Odpowiedz
@johnnyMetalowy: No nie do końca, bo to w OPa przypadku jest bardziej niezgodność towaru z zamówieniem. Jeżeli by wykorzystał 14 dniowy zwrot to by mogli powiedzieć że sam uszkodził i oddać proporcjonalną cześć czyli parę złotych bo tv jak pisze nie działa.
  • Odpowiedz
  • 5
@cubon89 nagraj filmik jak pakujesz tv do kartonu. Potem odtwórz go do tyłu. Będzie, że nagrywałeś przy otwieraniu i okazało się, że tv jest uszkodzeny. Po czym wyślesz im filmik ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz