Wpis z mikrobloga

@megana_: dostałem raz 50 zł na posiłek, opóźnienie 7 godzin ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dostaniesz poradnik na temat przysługujących Ci praw, ja coś takiego dostałem wtedy mailem.

Mam nadzieję że moje loty dziś bez problemu. Powodzenia!
@megana_ @panodtelewizora za mało szczegółów, żeby konkretnie odpowiedzieć. Wszystkie jednak odpowiedzi znajdziecie w Rozporządzeniu Unii Europejskiej (WE) nr 261/2004 wprowadzonym w 2004 r., które weszło w życie w lutym 2005 r. Ustanawia ono wspólną zasadę UE w zakresie rekompensaty z tytułu lotu i pomocy pasażerom linii lotniczych w przypadku odmowy wstępu na pokład oraz anulowania lotów lub opóźnień lotów. Nie jest to długie, a znajomość jego zapisów bardzo pomocne (
Także pytanko: Ktoś ma jakieś doświadczenia z odszkodowaniem u Ryanaira? :(


@megana_: Tak, masakra z tym jest. Aczkolwiek raz udalo mi sie wywalczyc.

Jezeli jestes w UK, to zamiast bezposrednio do Ryanaira, zrob complaint przez stronke Resolver - wszystko ci ladnie udokumentuje jakbys miala to pozniej escalowac do jakiegos Ombudsmana.
@epll: Ryanair robi wszystko, zeby tylko nie oddac pieniedzy, a formularz mimo ze w nazwie ma eu261, wcale nie ma zadnego zwiazku z eu261. Zwroc uwage, ze wytlumaczenie gwiazki mowi ze jezeli jednak lot byl opozniony o wiecej niz 3h (co w rzeczy samej odnosi sie do przeslanek zastosowania ow dyrektywy) musimy przejsc do innego formularza, ktory zazwyczaj nie dziala.
@megana_: Bedzie bardzo ciezko, ale trzymam kciuki. Ten wpis tlumaczy