Wpis z mikrobloga

Mam problem generalnie.

Na początku lipca kupiłam monitor MSI Optix MPG27CQ w #mediaexpert (tak, wiem, MSI, błagam, nie zjadać.)
Ogólnie cud malina, 0 badów, śmigał aż miło. Ale...

Jakoś we wrześniu przy wyłączaniu zaobserwowany został pasek po prawej stronie. Myślałam, że w windowsie 10 po prostu coś się rypie i pasek startu nie znika przy zamykaniu (tak, był umieszczony po prawej stronie cały czas). Zignorowałam to na trochę, ale po miesiącu to cholerstwo nie znikało.

Pasek się wypalił. Po 2-3 miesiącach użytkowania monitora. Nawet godzinę można było odczytać jak się wysilić.

Sprawdzałam na innych kablach, potem na jeszcze innych i na innym PC - dalej to samo.
https://streamable.com/fcuzg tutaj link z testu z drugiego PC na nowych (dosłownie świeżo rozpakowanych wtedy) kablach.

Poszła reklamacja, odrzucona po dwóch tygodniach przez sklep (monitor był wtedy jeszcze na serwisie!) przez kolejne 2 tygodnie, dzisiaj dostałam info, że mogę go odebrać.

W serwisie nie mieli dokumentacji z ew. naprawy w systemie, więc nie wiem czy zostało coś nawet zrobione. Ale wg tego co mówiła konsultantka (babka ta sama praktycznie cały czas) to mówiła, że pamięta sprawę i że monitor przeszedł testy bez problemu.

Monitor za 2,5k i wypalona matryca po 2 miesiącach...? Serio..?

Jakieś rady co mogę z tym fantem zrobić? :X Zaraz jadę go odebrać, ale szlag mnie trafia na samą myśl...

#reklamacja #pomocy #monitory #komputery #msi
  • 20
@Nusa Najpierw odbierz. Nie wiem czy MSI to coś złego? Sam osobiście mam drugiego laptopa tej firmy (za około 5k, więc nie jakaś niska półka). Mam go trzeci rok i bez problemów, poprzedni miałem również 3 lata i jeszcze go sprzedałem za ponad 2k.
Jaki podali powód odrzucenia? Nie spotkałem się jeszcze żeby serwis nie przyjął wypalonej matrycy jeżeli jest na gwarancji.
@conTEq: 'Wynik przeprowadzonej ekspertyzy wykonanej przez profesjonalny serwis producenta wykazał
prawidłowe działanie sprzętu. Zgłaszane usterki nie zostały potwierdzone.' jak dla mnie to jest dziwne, że potem jeszcze monitor był na serwisie 2 tygodnie, a odrzucenie już dostałam :X zaraz wychodzę go odebrać, trochę po prostu puściły mi nerwy już (,)
@Nusa Jeżeli nadal będzie ten problem to do kolejnej reklamacji dołącz zdjęcie.
Jako że miałem sporą styczność przez dwa lata z serwisami, to najgorzej wspominam Lenovo i tam faktycznie jest tak że chcą udowodnić winę klienta. Do tego stopnia że jak ich autoryzowany serwis wstawił się za klientem stwierdzając że jest to wada fabryczna to po miesiącu serwis przestał być ich autoryzowanym serwisem (sprawa dotyczyła kiepskich zawiasów w laptopach serii think pad
@Nusa To składaj do skutku, nie chce wprowadzać w błąd, ale jeżeli nie usunęli usterki to przy drugim lub trzecim zgłoszeniu tego samego (nie pamiętam dokładnie) masz prawo żądać zwrotu pieniędzy.
Ja tak samo miałem z laptopem HP który zakupiłem dla rodziców w euro rtv i po podłączeniu telefonu po USB spaliła się płyta główna. Na początku zrzucali winę na mnie, ostatecznie zwrócili pieniądze, jednak trwało to wszystko półtora miesiąca... :-/ W
@Nusa Z ciekawości, nie obejmuje go gwarancja door to door? Od producenta? Oddawałaś go w sklepie w którym zakupiłaś z tego co piszesz.. Może w ogóle go nie wysłali do producenta. Kontaktowałaś się z serwisem MSI?
@conTEq: tak, z dziesięć razy dzwoniłam do nich. Nawet odbierając go ze sklepu. 'Chyba jakiś problem z dokumentacją w serwisie' dostałam taka informacje

Czy door 2door go obowiązuje nie mam pojęcia w tym momencie.
@Nusa Bardzo dziwne. Oficjalnie jednak potwierdzili że mieli taki sprzęt na serwisie MSI? Otrzymałaś jakiś numer zgłoszenia? Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim. Od kogo otrzymałaś powód odrzucenia reklamacji? Bezpośrednio od MSI (mailowo) ? Telefonicznie czy mailowo?
@conTEq: tak miałam nr serwisowy reklamacji (inny niz reklamacji że sklepu), odrzucenie dostałam od sklepu ze serwis nie wykrył usterki mailowo (mail był pod koniec października)

Tego samego dnia dzwoniłam do serwisu :

'ale monitor jest na testach jeszcze'
No wtf.

@l1pka: miałam wcześniej Asusa, robiłam zwrot bo miał Bady na samym środku ekranu (w sensie zwrot w okresie 14 dni bez przyczyny) szukałam w cholerę czasu monitora który by
@Nusa Tym bardziej dziwne, sklep musiał otrzymać informację od MSI o wykonanej diagnozę, nic takiego nie idzie na telefon. Zawsze jest jakaś kartka z diagnoza z serwisu lub adnotacją w książce gwarancyjnej jeżeli takowa jest. Jeżeli udało Ci się już podłączyć i wada jest nadal, zweryfikuj czy nie masz door2door (po co masz jeździć) zrób tego zdjęcie, zaznacz miejsce występowania, wydrukuj, dodaj do tego krótki opis (z numerami poprzednich zgłoszeń, wydrukuj maila
@conTEq: w sklepie mieli tylko ze serwis stwierdził że sprzęt działa. I kropka.

Wczoraj dzwoniłam do serwisu, dostałam info że czekają na kuriera (paczka była jeszcze u nich, ok 15) i że niby papiery z ekspertyzy są w pudełku. Nie było ( przy mnie był otwierany karton). Sklep (babeczka mnie pamiętała) też do mnie dzwonił (nie mogłam odebrać, ale pojechałam od razu) i pani mi wytłumaczyła że dzwoniła się właśnie zapytać