Aktywne Wpisy
spirityfree +7
Imprezy integracyjne w korpo. Faktycznie to jest takie zło? Pytam osób, które na takich były. Zdarzyło się coś dziwnego. Mój chłopak pojechał na takie wydarzenie i od około 18 kompletnie przestał mi odpisywać. Rozumiem, że siedzenie z nosem w telefonie byłoby dziwne i absolutnie tego nie wymagałam ale tutaj kontakt urwała się całkowite. Odpisał dopiero następnego dnia. Proszę o wypowiedzi osoby, które faktycznie brały udział w takich wydarzeniach, innych proszę o nie
HlHl +40
Dam se rękę u----ć, że to powiedzonko wymyślił jakiś student filologi czy innego zarządzania polem namiotowym.
#studbaza #studia
JA P------E JAK MNIE W-------Ą TAKIE CIOTY, NO K---A. O JAKI JA JESTEM WIELCE HARDKOROWY STUDENT Z POLITECHNIKI PODKREŚLAM PO-LI-TECH-NI-KI ALBO "OO NIEDŁUGO MAM KOLOKWIUM, ALE NIE JAKIEŚ ZWYKŁE, Z MECHANIKI W C--J TRUDNE, JESTEM LEPSZY BO STUDIUJE INŻYNIERA A WY CO NADAL UG CZY ZAOCZNIE? JA STUDIUJE INŻYNIERSKI KIERUNEK, MATEMATYKA, WYTRZYMAŁOŚĆ, TERMODYNAMIKA, WSZYSTKO JEST TAK W C--J TRUDNE, ŻE UMIERAM, GDYBY BYŁO TYLKO TROCHE GORZEJ TO W--------M STAREGO WE
@numeryczny_mikolaj12: XDDD
@typeson: właśnie widać jak humaniści szanują inne dziedziny(patrz koledzy wyżej) xD
@Marek1991: No znajomości to akurat jedyny plus, a tego wolnego czasu uświadczyłem póki co tylko na początku października
< napisz n------y po libacji z kumplami z gimbazy jakiś wysryw
< rano gorące i wyczuwalny shitstorm
to się dla mnie podoba :3
@numeryczny_mikolaj12: Jak to?
1. Okres liceum? Genialny czas w moim życiu, mnóstwo pozytywnych wspomnień i przyjaźni, które wciąż trwają (mam 32 lata więc już trochę czasu minęło).