Wpis z mikrobloga

@LegionPL: Sam jestem fanatykiem Gothica i powiem, że #!$%@? wykonane i #!$%@? MT mnie zajebiście bawiło. Tam było tyle bugów, błędów, tam były tak świetnie napisane dialogi, questy i tak doskonale wykonany dubbing, że coś takiego nie może nie wzruszyć.

Returning jest dużo lepiej zrobionym modem, ale rozgrywka jest sztucznie przedłużona. W dodatku kompletnie położono #!$%@? na balans XD

Wiele rzeczy tam też #!$%@? - w takim NK jako kowal grindowało
@Prychacz: Masochizm to nie poziom trudności ;d Fabuła jest ciekawa, ale wszystko jest tak niepotrzebnie monotonnie przeciągane, że jak na początku chcesz grać, bo w końcu coś nowego w uniwersum gothica, tak potem ta monotonia odpycha. Niektóre lokacje całkowicie niepotrzebnie wprowadzone chyba tylko na to, by przeciągać długość rozgrywki. Do wielu rzeczy nie mam w tym modzie zastrzeżeń, ale tego przeciągania wszystkiego to jest szok. Ile razy sobie myślę, że znów
@Prychacz: Ja oczekiwałem, że w pierwszym rozdziale w tym modzie będzie można mieć już 80 poziom postaci. Niestety, zawiodłem się.

Cholernie trudne, nie znaczy - BEZSENSOWNE, NIEWYKONALNE.

Oglądałem pewien gameplay na YT i typ na już dość późnym etapie rozgrywki z mocną postacią musiał użyć kodów, bo nie dawał rady jakkolwiek uczciwie pokonać jakiegoś tam GRUBEGO demona z imieniem, ważnego w wątku głównym. Trudne nie oznacza, że trzeba robić postać na
@mecenas_z_piaseczna: Duza czesc sceny moderskiej Gothicowej i to nie tylko w Polsce to #!$%@? janusze. #!$%@? taki poziom trudnosci zeby zmuszac gracza do robienia wszystkich aktywnosci w #!$%@? modzie, a jak nie to walcz #!$%@? jak laga z 10 sily vs ork XDDDDDDDDDDDDDD
Returning to idealny przyklad moda ktory idzie takimi wlasnie schematami. Ale nie KWIIIIIII KWIIIIIIIIIII MASZ BYC KURŁA POWERGAMEREM KURŁA KWIIIIII KWIIIIIIIIII JA TO W 5 ROZDZIALE W GOTHIC
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mastah1: to są typowe rosyjskie mody gdzie Sasza z Andriejem odpalaja gothica na 32 MB ramu z flachą na stole i kończą grę na 2 levelu. Byle by tylko kurła trudniej i dłużej.
@lanekrasz: To są typowe mody w ogóle. Polskie są takie same. MT to jest dramat, #!$%@?, trzeba w orków #!$%@?ć chyba milion razy Urizielem, żeby ich zabić. A one mają z kolei 1000 siły i biorą Cię na dwa strzały XD

Grałem kiedyś w takiego polskiego moda, który dział się po zawaleniu Starej Kopalni. Mod polegał na tym, że z Wolnej Kopalni, jako strażnik Gomeza, atakowałeś Nowy Obóz. To było kompletnie
@tellet A to różnie bywa. W takim Quaku 3, czy UT99 gra się całkiem spoko na serwach. Mam wrażenie, że ludzie grają coraz gorzej w takie gry ale to raczej kwestia tego, że współczesne FPSy się zajebiście różnią od tych starych, szczególnie tych kosmicznych z laserami i rakietami.
@ldldld3: o to to... dokładnie te odczucia, podchodziłem do 2.0 chyba 4 razy, i za każdym razem w 4 rozdziale odpadałem, po jakichś 100h grania już nie mogłem dalej bo to było już tak monotonne. A jak sobie pomyślałem, że za chwilę będę musiał iść po raz kolejny czyścić fort paladynów przy okazji questu gildii kupieckiej, to całkowicie ochota na granie mijała.
@bary94pl Wyobraź sobie takiego questa -

Trzeba wyjaśnić śmierć Neka. Przeszukujesz zwłoki Neka, a tam jest "podejrzany bełt" XD

Idziesz z tym bełtem do Diego, a on mówi, że ten bełt zrobił Cavalorn (#!$%@?, NCIS Kolonia). Idziesz do Cavalorna, a ten mówi, że chyba kojarzy czyj jest ten bełt, ale Ci nie powie.

Żeby go przekonać, musisz zanieść jakieś strzały do obozu nowej gildii gdzieś w dupie i przynieść spowrotem gotówkę.

Cavalorn
@bary94pl: No co ci powiem, mam to samo XD Sam sobie lubie poexpić i powybijać różne lokacje, ale Fort Azgan to tragedia, bo tam są ze 3 misje, a godzinę zajmuje wyczyszczenie tego #!$%@?łka, co tylko irytuje. Wspomniana przeze mnie Pustynia Adanosa to jest dramat. Misje zrobione tak, by gracz chcąc nie chcąc musiał #!$%@?ć na niej dookoła. Niektóre bossy zrobione tylko po to, by bić je bugami, bo w "uczciwej"