Wpis z mikrobloga

TL;DR #rozdajo


Wystarczy zostawić +, jeśli ktoś jest zainteresowany szczegółami, to zapraszam do dalszego czytania:
#donislawdev <--- obserwuj

Witajcie Mirki i Mirabelki, dzisiaj wydałem swoją kolejną gierkę na Androida/Przeglądarkę, jest to prosty clicker, w którym rozwijamy swój rybi biznes, kupujemy coraz to nowsze ulepszenia, szkolimy swoich pracowników, zapraszam do znaleziska:
Znalezisko

Oraz do sprawdzania gierki:
Android
Amazon Store
Online

Zapraszam do obserwowania tagu #donislawdev co jakiś czas, będą ukazywać się pod nim kolejne podsumowania gier + kolejne projekty, oraz do:
Lista <--- Zapraszam (Wołanie do statystyk z moich gierek, premier moich gier, beta/alpha testy, bez spamu, jest to lista wołania, wystarczy się zapisać).

Facebook
Twitter

Losowanie odbędzie się jutro o 19-20 (jakoś tak, być może ciut później), każdy może brać udział (nawet zielonki), Każda osoba ma szanse na wygranie paru nagród, jeśli zaś chodzi o bilety, to jedna osoba wygrywa oba (2x kody na bilet). Zapraszam też do obserwowania mojej osoby.

Losowanie odbędzie się jeśli ten wpis będzie miał więcej niż 200 plusów
#rozdajo #gamedev #donislawdev #donislawmirkowanieclicker #android
DonislawDev - TL;DR #rozdajo 
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
...

źródło: comment_CPUX4FS0Y5ofZdh5FPqKeHyOcYEby0Ae.jpg

Pobierz
  • 65
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ceerczy:
Jeszcze nie było końca rozdajo( ͡° ͜ʖ ͡°), koniec będzie jutro o 19-20.
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia :-}

@kexus512:
Wiem o co chodzi, ale nie, nawet nie mam w tym banku konta.
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@DonislawDev: Ja mam standardowe pytania, jaki silnik, jaki język i czy sam robiłeś grafikę?
EDIT: Ok, już widzę, że UNITY - pewnie C#? A jak z grafiką i ile czasu zajęło Ci napisanie?
  • Odpowiedz
@rubesom:
Tak, silnik to Unity z C# (Nie można już robić w UnityScript, czyli takim niby JS bo został wycofany, zresztą ja zawsze w Unity to tylko w C# pisałem). Dodatkowo JavaScript do paru rzeczy w przeglądarce.
Grafika - Kupiona, sam robiłem jedynie drobne animacje. Szczerze to nie wiem ile zajęło mi pisanie, ale miałem troszkę problemów z budowaniem gierki na Androida (po prostu się nie budowało był konflikt z
  • Odpowiedz
@DonislawDev wiem, że to clicker ale imo jest "za prosty". Szybkość klikania powinna mieć znaczenie, ta animacja yhhh... Tekstu jest za dużo.

Mógłbyś z tego zrobić coś w stylu fishing break, to miałoby potencjał
  • Odpowiedz
@Sylwek_M3:
Dzięki, przed chwilą wypuściłem drobną aktualizację (naprawa błędów). Polecam zaktualizować grę (w starej wersji występuję błąd z poradnikiem i szczurami).

@maminfoodboga:
Przyśpieszyłem ciut animację, ale chyba zrobię tak, iż będziemy mogli klikać, a w tle będzie robić się animacja, nie będzie takiej potrzeby, aby czekać na koniec animacji. Nie uczynię z Pana testera gier, ale jeśli miałby Pan jeszcze jakieś pomysły/uwagi to proszę śmiało pisać na PW,
  • Odpowiedz
@DonislawDev na bycie testerem to niestety nie mam czasu, ale marzyć można ;) . Co do pomysłów, to muszę odpocząć bo wpadłem tym tropem na mirkowanie i mnie oglupilo doszczętnie - tam za to system kilkania jest dobry :D
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@DonislawDev: Hej, ściągnąłem aktualizacje błąd że szczurem wciąż jest ( ͡° ʖ̯ ͡°) ale generalnie spoko giereczka przyjemnie się klika, tylko te szczury mnie zastopowaly
  • Odpowiedz
@Cholinex86:
Ukradli( ͡° ͜ʖ ͡°),a tak na poważnie, to właśnie kompiluje patch, który powinien naprawić ten błąd (naprawia też parę innych).
Przepraszam, pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia :-}

@el_grande_kutacho:
Kiedy masz Pan urodziny?
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia :-}
  • Odpowiedz
@Cholinex86:
Jeszcze w tym dniu na 100%, od strony kodu wszystko jest gotowe, teraz kompilowanie i przesyłanie, mam troszkę wolne przesyłanie (30-40kb/s) i troszkę to trwa + muszę 4x budować projekt (Google Play, Amazon, jedna strona grami, inna strona z grami). Gdzieś tak za parę godzin na 100% aktualizacja będzie w Google Play, później Amazon Store i zaczynam później przesyłanie na strony internetowe.
  • Odpowiedz
@Cholinex86:
Wyszła właśnie nowa aktualizacja (na ten moment tylko Google Play), do reszty sklepów i stron jeszcze kroczy.
Numer aktualizacji to 1.02, jeśli po aktualizacji, problem nadal by występował, to zapraszam na PW (mogę specjalnie sprawdzić gierkę pod kątem Pana zapisu gry, pomaga mi to naprawić błędy).
  • Odpowiedz