Aktywne Wpisy
tojestmultikonto +98
#diy #elektronika #hobby #zrobtosam #tojestmultikonto
Zrobiłem podświetlenie do wyłącznika światła. Mostek prostowniczy, dwa rezystory 390k 1/4 W, kondensator 1 nF / 3kV i niebieska dioda dyfuzyjna. Dioda może posłużyć również za kontrolkę. Jest podłączona między L i N (mam dodatkowy przewód N w puszce, więc jest to osobny obwód elektryczny omijający oświetlenie i działający non stop niezależnie od tego czy światło jest
Zrobiłem podświetlenie do wyłącznika światła. Mostek prostowniczy, dwa rezystory 390k 1/4 W, kondensator 1 nF / 3kV i niebieska dioda dyfuzyjna. Dioda może posłużyć również za kontrolkę. Jest podłączona między L i N (mam dodatkowy przewód N w puszce, więc jest to osobny obwód elektryczny omijający oświetlenie i działający non stop niezależnie od tego czy światło jest
tenebrarum +2
Co robi "analityk IT" za 32kfuntow rocznie? Ano resetuje haslo uzytkownika i wysyla nowe do jego manadzera, po czym zamyka "bilecik" jako "Problem rozwiazany". I tak 30 razy przez 8 godzin pracy, a potem do domu.
A jak uzytkownik sie zacznie wyklucac (bo nikt sie z nim oczywiscie nie skontaktowal, zeby sprawdzic) ze jego problem wcale nie zostal rozwiazany, to stworzy tylko nowy "bilecik" - haslo bedzie mozna zresetowac jeszcze raz, a na koniec miesiaca wplynie premia za ilosc rozwiazanych "bilecikow".
I tak sie toczy zycie w tym :)
#itsupport #informatyka #uk
@siedem_dusz: Chyba wszedzie na pierwszej linii jest takie i nawet nie chodzi o podejscie do klienta, co o poziom umiejetnosci.
@piter259: ilość ticketow?:) w zasadzie im gorsza usługa, tym więcej ticketow, a za ticketami ida premie i podwyżki. I tak przez długie lata pierwsza linia zarabiała w call center na jakimś zadupiu więcej niż druga linia i niektórzy z trzeciej w Londynie. I wielokrotnie podejmowane w ciągu ostatnich 5 lat próby naprawienia sytuacji potoczyły by
Ja w Talktalk nigdy się z tym nie spotkałem.
Za każdym razem jak dzwonię to testują połączenie, i albo włączają od buta albo wysyłają nowy modem.