Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 97
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Bulkas Bo ma tylko manual, a nie wyobrażam sobie daily bez automatu. @27er Lepszy czas do 100 to kwestia wyłącznie napędu na 4 koła lub na tył. Przednionapędówki zawsze będą gorsze w czasach 0-100.
  • Odpowiedz
@Widzet:
To nie był problem z uszczelką tylko został użyty nieodpowiedni stop aluminium bloku i głowicy silnika. Jechałeś tymi autami? Ford jest lepszy od Hyundaia ale daleko mu do golfa a w uuuuj do najnowszej a klasy
  • Odpowiedz
@gorocky: No nie wiem, swego czasu czytałem trochę w temacie bo się interesowałem i wyszło, że to ta uszczelka. Nawet Ford to przyznał. Tam w artykule co podlinkowałem jest zresztą opisane co i jak.
A jeździć to tylko Focusem. Ani Hyundaiem ani Golfem nie miałem jeszcze przyjemności :)
  • Odpowiedz
@Widzet:
Szczerze to sam do końca nie dam sobie ręki uciąć jak to jest ale czytałem kiedyś artykuł tutaj, ze Ford potwierdza wadliwe bloki i głowicy w najnowszym fordzie :D A znajomy kupił go parę dni przed tą informacją. Nie powiem fajnie autko śmigało. Ale dla mnie Golfik ma coś lepszego. Choć ani jednego ani drugiego bym nie kupił ;)
  • Odpowiedz
w Golfie i Renault można mieć automat wiec jak ktoś chciałby daily to dużego wyboru nie ma.


@rasala:

skąd pomysł, że daily nie można jeździć z manualem? Pytam bo wszystkie hot hatche jakich byłem właścicielem miały takie rozwiązanie i do głowy mi nie przyszło, że to wada.
  • Odpowiedz
Hyundai i30N Performęs kosztuje 146 900zł (silnik 2.0 275KM, przyspieszenie do setki 6.1s)

Volkswagen Golf GTI, 129 050zł (silnik 2.0 245KM, 6.2s)

Volkswagen Golf R, 160 650zł (silnik 2.0 310KM, 4.6s)

Renault Megane R.S., 131 900zł (silnik 1.8 280KM, 5.8s)

Peugeot 308 GTi, 139 900zł (silnik 1.6 263KM, 6.0s)

Ford Focus RS, 158 240zł (silnik 2.3 350KM, 4.7s)
  • Odpowiedz
@DerMirker: Ta i dlatego Toyota, Hyndai/Kia i kilka innych azjatyckich marek mają tutaj centra rozwojowe, dlatego też designerem Kii jest Niemiec, a Genesisa Belg, spec od zawieszeń w Hyundaiu to też Niemiec.
Już nie wspomnę o tym, że Europa to swoista enklawa dla samochodów sportowych, bo pokaż mi jakąś stricte sportową markę z USA lub Azji, która ma takie sukcesy jak Ferrari czy Koenigsegg.
  • Odpowiedz
@Widzet: tylko silnik z wadą ( ͡° ͜ʖ ͡°)


To koniec końców tylko omyłkowo montowana uszczelka od Mustanga w pierwszych partiach produkcyjnych. Pisalem o tym wyżej, nawet artykuł linkowałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz