Wpis z mikrobloga

Mirki, musze sie wyzalic to będzie bardzo długi rant.

Trzy lata temu #!$%@? sobie studia w Polsce, bo bylem młody i głupi i miałem takich a nie innych nauczycieli ze z fizyki bylem noga i w sumie dalej jestem (w gim nauczycielka nie radziła sobie z moja klasa, a w liceum juz miałem taka kose ze ledwo zdalem).

Moi rodzice pochodzą ze wsi, zawsze chcieli żebym sie przede wszystkim uczył, a ja jak to dzieciak w mieście średnio czailem co az tak naciskają.

Wiec jak #!$%@? studia, najnormalniej w świecie balem sie im o tym powiedzieć, wiec co zrobiłem? #!$%@? z Polski, bardzo madre i dojrzałe.
Jako anarcho syndykalista wprowadzilem sie na sklot, to był blad numer dwa, myslalem ze to wygląda inaczej. Ze ci "sklotersi" cos sobą reprezentują, ze sa jak ja i chcą cos zmienić w tym #!$%@? jak #!$%@? świecie, nigdy sie az tak nie mylilem.
Zamiast organizować jakieś akcje jak głupie Food not Bombs, czy jakies fajne i sensowne protesty i strajki, to wszystko obracalo sie wokol imprez i cpania.

Na moje szczęście, moja w tym momencie juz eks przyjechała do mnie, co było glupie z jej strony, ale dobre dla mnie.
Wyprowadzilismy się ze sklotu, ja trochę dojrzalem, zrozumiałem ze sam świata nie zmienia, a tak bardzo chciałem zmienić ten #!$%@? system, ale to nie jest możliwe za mojego zycia.
Co najważniejsze zacząłem studiować cos przyszlosciowego i sensnownego.

Także #!$%@? sobie związek, co mnie smieszy to powód końca zwiazku, według mnie glownym powodem było cos innego niż według niej.

Myslalem ze to po mnie splynie, ze nie będzie mi jej brakowało, ze dużo czasu na nią marnowalen i ze jak zostanę sam to sie bardziej na sobie skupie i rusze do przodu.

Oj jak bardzo sie pomyliłem, przynajmniej wiem juz ze problem tkwi we mnie, przez prawie 2 lata miałem fobie społeczna, na szczescie to juz za mną. Zaczalem brac SSRI, one pokazały mi co powoduje moja fobie.
Juz SSRI nie biorę, bo mimo ze uleczyly moja fobie, to zabrały cala chec do działania.