Aktywne Wpisy

auto_reply +8
Lepiej przyjąć ofertę pracy jako sprzątaczka czy szukać czegoś innego? Nie mam doświadczenia, a hajs powoli się kończy
źródło: 1000016475
Pobierz
Zmorka +3
potraficie odczuwać empatię wobec narkomanów?

Obserwujemy wiele zjawisk, których prawdopodobieństwo wystąpienia jest o rzędy niższe. Sam fakt, że nasz wszechświat po wielkim wybuchu "trzyma się kupy", że są w nim miejsca w których jest możliwe życie organizmów opartych na węglu, czy to, że takie życie w tych miejscach powstało jest grube rzędy wielkości mniejsze niż 15%.
A jednak jesteśmy tu i zastanawiamy się
Prosiłbym o wskazanie
Konkretnie całość.
@husspol: zagadnienie istotne, "nasz wszechświat jest stabilny", mogły powstać gwiazdy, planety i na końcu życie (przynajmniej raz).
Zmieńmy układ odniesienia: niech nasza planeta będzie analogią do wszechświata: nasza planeta wydaje się być idealnie zaprojektowaną do powstania i rozwinięcia się życia. Jednak wiemy, że istnieją inne planety, które takie nie są. To
@Racjonalnie: Tego na razie nie wiemy, ale wykluczyć nie możemy :)
@gzres: czyli, że wszystko jest logiczne ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kolega użył „na bakier” z zaprzeczeniem, więc chyba miało to mieć pozytywny wydźwięk, co nie @husspol?
Nie no, ten z teorią naukową i whataboutismem są ok
@3Jet: A KTÓRE NIE SĄ OK :((
Edit: no przeglądając twoje ostatnie wpisy, to też są ok, choć to z teorią naukową to moje ulubione ;>
@husspol: Coś mówiłeś wcześniej o problemach z logiką u swojego rozmówcy? Od kiedy "całość" to "konkret"?
@gzres: chwila, czy ty właśnie zaliczyłeś prawosławie jako odłam protestantyzmu? xD
https://pl.wikipedia.org/wiki/Chrze%C5%9Bcija%C5%84stwo#Statystyki
Chciałem wyciąć podział protestantów, a zapomniałem usunąć ", w tym:"
Nie wiem jak ze zdania "konkretnie całość" będącego skrótem myślowym od "Tak konkretnie to miałem na myśli całość Twojego posta" doszedłeś do swojego pytania.
Odpowiadając na Twoje pytanie: od nigdy.