Wpis z mikrobloga

ja #!$%@?, kupilem buty na promce w zalando lounge, takie najacze niskie sneakersy. mysle sobie: o kurde fajna promka, 95 ziko za najacze i to jeszcze na zalando. kupuje, mialo przyjsc w ciagu tygodnia mniej wiecej, spoko. mija jakis czas, dostaje smsa ze bedzie paczka za 3 dni, fajnie, czekam. okazuje sie ze nic nie przychodzi, jestem troche zly, ale ok. nastepnego dnia dostaje maila, ze paczka bedzie dzisiaj. fajnie. przychodze do domu, paczka jest. otwieram. ja #!$%@?, dostalem jakies #!$%@? kozaki damskie firmy 'no-name'. jestem #!$%@?, szukam telefonu. trzy razy wpisuje zle bo jakis #!$%@? jest, to dzwonie do zalando zwyklego, gdzie dowiaduje sie ze zalando lounge to juz inna firma. dzwonie jeszcze raz do lounge (tym razem dobrze wpisalem numer) po czym w sluchawce mila pani mowi mi 'za duzo mamy zamowien na raz, jestesmy nieczynni, #!$%@? ci w dupe i na imie'. #!$%@?, co mam robic.
#zalando #nike ##!$%@? ##!$%@?
  • 5
  • 0
@srmtch nie wiń Zalando ... Towar z lounge jest wysyłany od producenta .
Wejdź na stronę Zalando lounge wybierz zwrot i odeslij im to w diably
@srmtch: pisz im maila, a nie jakieś telefony.. wszystko na papier dajesz, a oni mają przeprosić i przysłać co należy. są pośrednikiem między Tobą, a firmą Nike, więc powinni się do tego przyłożyć