Aktywne Wpisy
black_coffe +3
Yuri_Yslin +16
Czasami słyszę, że mieszkania podrożały, ale średnia pensja wzrosła.
No to sprawdzam:
Średnia pensja brutto #warszawa - 2017 rok: ok. 5500 zł
Średnia pensja 2023: ok. 8800 zł.
Dotyczy wyłącznie sektora przedsiębiorstw (co jest nieco przekłamane, bo pomija rosnący udział B2B, na którym są niemal wszyscy najlepiej zarabiający, ale coś musimy przyjąć).
Wzrost: +60%.
Cena mieszkania na Targówku w 2017: ok. 6500zł za metr, 3 pokoje (np. https://warszawa.nieruchomosci-online.pl/mieszkanie,na-sprzedaz/17429030.html )
Cena mieszkania na
No to sprawdzam:
Średnia pensja brutto #warszawa - 2017 rok: ok. 5500 zł
Średnia pensja 2023: ok. 8800 zł.
Dotyczy wyłącznie sektora przedsiębiorstw (co jest nieco przekłamane, bo pomija rosnący udział B2B, na którym są niemal wszyscy najlepiej zarabiający, ale coś musimy przyjąć).
Wzrost: +60%.
Cena mieszkania na Targówku w 2017: ok. 6500zł za metr, 3 pokoje (np. https://warszawa.nieruchomosci-online.pl/mieszkanie,na-sprzedaz/17429030.html )
Cena mieszkania na
1) Grafika - jest ładnie, ale nie wybitnie. Najgorsze jest jednak to, że ładne, fajnie oświetlone tekstury często naprzemiennie spotykają się z teksturami jak z 2004r. - no mam wrażenie że momentami Doom 3 wyglądał lepiej ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zdaję sobie sprawę, że jest to wielki świat i prawdopodobnie gdyby wszystko wyglądało zajebiście to nowe GTX za 5k miałyby z tym problem, o konsolach nie wspomnę, bo pewnie przegrzałyby się na samą myśl, nie zmienia to faktu, że graficznie jest po prostu różnie. Nie wiem jak dużo Redzi są w stanie wyciągnąć z tego silnika, mam nadzieję, że przynajmniej ustawienie detali na Ultra sprawi, że gra będzie po prostu bardzo ładna, bo teraz jest co najwyżej ładna, a do dnia premiery jeszcze daleko.
2) Feeling strzelania - jest... słaby. Bronie strzelają tylko i wyłącznie seriami, ale zero jakiegokolwiek odrzutu, zero przyjemności z trafiania i zabijania, wszystko jest strasznie płaskie, kartonowe. Tutaj odwołuje sie do mistrza gatunku, a więc idSoftware i tego, co zrobili w Rage czy najnowszym Doomie - polecam Redom odrobienie tej lekcji, bo widać że jest co poprawiać.
3) Modele broni - mam wrażenie, że o ile sam widok broni jest naturalny i wygląda jak w realu, tak w grach komputerowych się to nie sprawdza. Tu znów odwołuje do idSoftware - broń powinna być bliżej ekranu, bliżej gracza. Że o co mi kaman? Chodzi mi dokładnie o FOV modeli broni w grzej, każdy szanujący się gracz CSGO wie, że takie komendy viewmodelfov, viewmodeloffset_x itd. odpowiadają za to, jak blisko/daleko znajduje się broń od gracza. Według mnie obecnie broń jest za nisko i zbyt oddalona od gracza, powinni to zmienić.
4) Model samochodu - widok z wnętrza jest bardzo ubogi, zero feelingu jazdy, mocno do poprawy. Z trzeciej perspektywy wygląda to lepiej, ale według mnie sam samochód jest jakiś taki strasznie płaski, sama kamera również jest za wysoko, mam nadzieję że dodadzą możliwość oddalania i przybliżania widoku, tak by było najlepiej.
Żeby nie było że tylko narzekam :) Cyberpunk i jego wyczuciu - bajka, klimat - miód, muzyka - cud, żyjące, wielkie miasto - masakra, o miałkość questów i fabułę się nie boję, bo wiem że to będzie pod tym względem TOP1. Mam nadzieję, że będzie trochę więcej dróg rozwiązania danego problemu czyli nie tylko na Rambo, ale też taki Splinter Cell. Ogólnie - pozytywnie, chociaż jest co poprawiać.
#cyberpunk2077 #cdprojektred
@frikuu: wnętrze auta wygląda 100x lepiej niż te z najnowszych Tesli xD
Komentarz usunięty przez moderatora
Zawsze po premierze mogą dorzucić jakiś patch 50GB z teksturami 8K dla ludzi grających na quadro z 32GB VRAMu ( ͡° ͜ʖ ͡°) tak jak zrobili w crysis 2
mozna sie doczepic np. do animacji bo to po prostu widac, albo grafiki, audio, rozwiazan gameplayu ale ty po ogladnieciu gameplayu mowisz ze jest zero feelingu jazdy? przeciez dopiero po zagraniu samemu mozna wyczuc jak auto wchodzi w zakrety, wpada w poslizgy itp.
ten gameplay jest wyrezyserowany co do sekundy z kazdym ruchem kamery wlacznie wiec no nie wiem...
doom to w calkowicie inny typ gry z korzeniami gleboko w swoim pierwowzorze, to fast paced shooter a nie gra rpg gdzie walka raczej z reguly jest bardziej stonowana i powolniejsza
@frikuu ja się obawiam downgrade w stylu watch dogs