Wpis z mikrobloga

@BadTrip:

Ten filmik to tak przy okazji, bo nic o felgach tam nie ma? ( ͡° ͜ʖ ͡°) A z wydechem może nie wiesz jak to jest?

centralnego nie zamontujesz bo byś musiał zlikwidować luke na koło zapasowe.

A jak to jest rozwiązane w Ph3 że tam dało radę? Zrezygnowali z zapasu w ogóle, czy jakoś inaczej?
@BadTrip:

co ty masz z tymi felgami xD

Nie no bo o felgach była mowa, i nagle ten filmik to tak myślałem xD Fajny ogólnie, właśnie oglądam.

w ph3 masz prostą podłogę w bagażniku bez koła zapasowego ale jest dedykowany kit do 172 który też ma końcówki na wzór tych z clio182

Jakiś zestaw naprawczy dali pewnie?
@Zielony34: nie xDDD jedyne clio sport z fabrycznym turbo to ostatnia generacja z silnikami edc ale jest kilka projektów buda clio2 + f4rt z megana 225 (2genracja) oraz buda clio3 + f4rt z megana 250 (3generacja)
@kolkohyt: mechaniczna przepustnica a co za tym idzie łatwiejsza do modów i redukcja biegów to inna bajka czułość też pewnie lepsza , komp z tylko jedną sondą lambda także dekat wchodzi bez problemowo no i według mnie głowica bardziej podatna pod dłubanie. brak esp w ph1 (opcja w ph2 standard w ph3), maska z amelinium
@BadTrip: Taki mam, fabryczny gaz w Francji - w Polsce zmieniona na Staga :) - w zał jak wygląda fabryczny przycisk. Po wciśnięciu wskazówka paliwa Pb zmienia się na wskazówkę gazu :)
@kolkohyt: To co Napisał @BadTrip + potrzebowałem ekonomiczniejsze auto z racji częstych dojazdów do dziewczyny 60 km. Wizualnie Ph2 jest ładniejsze, chociaż Ph1 też ma swój urok - tak jak Mazda MX-5 NA i NB :)
Pobierz
źródło: comment_M626rduFoM1NMuslr33NvGzO7rKw4qSw.jpg