Wpis z mikrobloga

200 na silniku to max bez kakucia/turbo/itb.


@BadTrip: żartujesz... Dawaj jakieś przykłady, chętnie poczytam. Niestety, to nie jest silnik typu plug&play, że domontujesz turbo, IC i masz F4RT... Szkoda...
@kolkohyt:

Clio 2 miało jak by trzy wersje coj jak face lifting.

Ph1 miał 169 KM

Ph2 172

Ph3 182

Właśnie o istnieniu wersji Ph3 nie wiedziałem, myślałem, że były tylko 2.

U mnie wydech seryjnie nawet nie wystawał tylko był zakręcony do dołu. Dopiero w ph3 są seryjne 2 końcówki.

U mnie wygląda to tak. Jest przerobione.

Słabo to imo wygląda, zdecydowanie za duża jest ta rura, wróciłbym do oryginału,
@kolkohyt:

centralnego nie zamontujesz bo byś musiał zlikwidować luke na koło zapasowe.

A jak to jest rozwiązane w Ph3 że tam dało radę? Zrezygnowali z zapasu w ogóle, czy jakoś inaczej?

Póki co mam inne wydatki więc musi zostać jak jest.

Można jeździć bez wstydu, aż tak źle to nie wygląda. ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

Lampy nie są przyciemnione, tzn nie ma na nich żadnej folii czy
Zgrywajac_twardziela - @kolkohyt: 
 centralnego nie zamontujesz bo byś musiał zlikwid...

źródło: comment_JJcIIPy2hliJkKRaErGaDhoHSpUwEOzd.jpg

Pobierz
@Zgrywajac_twardziela:
w ph1 - 169 były oz f1 15cali, w ph2 172 były te pięcio ramienne 16 co wrzuciłeś, w 172cup/ragnotti były speedline turnini 2120 srebrne et 38,5 16cali, w 182 ph3 były takie jak mam u siebie i 182 trophy byly turnini 2120 w kolorze grafit/ancyt o et 43 i jeszcze była jakaś specjalna wersja clio sport z felgami bbs