Aktywne Wpisy
dxy32 +394
kamsher +56
#!$%@? moj stary to najgorsza osoba jaką znam. Totalna porażka jako człowiek i jako ojciec. Sąsiedzi mają synów, i tak patrzę, on ich wszystkiego uczy za młodu. Grać w piłke, jeździć na desce, wszystko im pokazuje jak co robić, opowiada im o roślinach, zwierzetach, pracach w domu. Stary dziś jak to widział to tylko mówi ojezu sąsiedzi #!$%@? że pozwalają im ezdzix samemu deska po drodze.Mój nic z tego nie robił. Nic
#pokazauto #renault #clio #sport
@BadTrip: żartujesz... Dawaj jakieś przykłady, chętnie poczytam. Niestety, to nie jest silnik typu plug&play, że domontujesz turbo, IC i masz F4RT... Szkoda...
Clio 2 miało jak by trzy wersje coj jak face lifting.
Ph1 miał 169 KM
Ph2 172
Ph3 182
U mnie wydech seryjnie nawet nie wystawał tylko był zakręcony do dołu. Dopiero w ph3 są seryjne 2 końcówki.
U mnie wygląda to tak. Jest przerobione.
Właśnie o istnieniu wersji Ph3 nie wiedziałem, myślałem, że były tylko 2.
Słabo to imo wygląda, zdecydowanie za duża jest ta rura, wróciłbym do oryginału,
A jak to jest rozwiązane w Ph3 że tam dało radę? Zrezygnowali z zapasu w ogóle, czy jakoś inaczej?
Można jeździć bez wstydu, aż tak źle to nie wygląda. ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
w ph1 - 169 były oz f1 15cali, w ph2 172 były te pięcio ramienne 16 co wrzuciłeś, w 172cup/ragnotti były speedline turnini 2120 srebrne et 38,5 16cali, w 182 ph3 były takie jak mam u siebie i 182 trophy byly turnini 2120 w kolorze grafit/ancyt o et 43 i jeszcze była jakaś specjalna wersja clio sport z felgami bbs