Wpis z mikrobloga

Mogę zawołać jako zielonka tylko 20 osób, tak jak pan Michał powiedział. Starałem się wybrać te aktywne w dyskusji pod oryginalnym postem albo życzące mi dobrze albo proszące o wołanie, na pewno kogoś pominąłem - mam nadzieję, że ci ludzie trafią na ten wpis.

Generalnie nie znam się na matematyce ale jak ostatnio sprawdzałem to wg Mirko miałem prawie 2000% szans na niepowodzenie podczas mojej pierwszej randki po 7-letnim związku. Nie wiem jakie to mi dawało szanse na powodzenie, ale na chłopski rozum bardzo niewielkie (jakieś 3%? naprawdę nie wiem).

A poszło k---a świetnie. Rozmawialiśmy przez 4 godziny, choć dałbym głowę, że minęło półtorej. Ona sama (jako pierwsza) podzieliła się podobnym spostrzeżeniem. Był zajebisty balans pomiędzy mówieniem a słuchaniem - lubię słuchać, więc pozwoliłem jej mówić trochę więcej, ale nie ukrywam, że byłem k---a zachwycony jak dopytywała mnie o moje życie. To może brzmieć dziwnie, ale zdaję sobie sprawę, że niewiele jest osób, które tak długo były w c------m związku jak ja i mogą to pojąć. Jestem ciekaw ile jest jeszcze takich małych, normalnych ale ważnych rzeczy, których od dawna nie doświadczyłem.

Jak ją odprowadziłem na Ubera to od razu poszedłem o----ć kebsa i bardzo tego żałuję. Zupełnie szczerze prawie nic dzisiaj nie jadłem ze stresu i n--------a mnie teraz brzuch straszliwie. No chyba że to te słynne motylki w brzuchu ale jeśli tak to ich nie polecam.

Nie było ruchania i wbrew temu, co w przypływach anonimowej euforii (którą wszyscy tu znamy) pisałem w komentarzach do poprzedniego wpisu, nie o to mi chodzi. Tzn nie tylko o to, no wiadomo. Przynajmniej mam teraz posprzątane w mieszkaniu.