Aktywne Wpisy

FELIX90 +349

wybryk_natury +103
Kakałko z Misią #pokazkota #misiafanclub
źródło: Zdjęcie z biblioteki
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link

źródło: Zdjęcie z biblioteki
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
#mbank #mbanktraciklienta
Na infolinii usłyszałem że nie da się nic szybciej zrobić, w placówce w centrum handlowego, że nic szybciej. Dziś w jednym z Waszych oddziałów że możemy złożyć
@it-bez-wyksztalcenia: Mi tego nie tłumacz. Ja w takich sytuacjach odchodzę, dokładnie opisując dlaczego.
:-)))
I przy okazji pytanie - takie zamknięcie to w praktyce wykonuje system czy człowiek?
Jeszcze w poniedziałek odebrałem telefon z infolinii ws. nowego wniosku informujący m.in. że przetwarzanie tego zajmuje od 2 do 3 dni roboczych.
Pytanie1: dlaczego uzyskałem
ad 1:
reklamacje oczywiście złożę, swoim trybem
ad
ad 4: Gdyby każdy wniosek kredytowy rozpatrywał pracownik, trwałoby to
ad2,3
ten dokument jest mi potrzebny, ponieważ nie poinformowano mnie, że nie dostanę żadnej formalnej informacji o zamknięciu kredytu odnawialnego, a to jest niezbędne by móc bronić się przed jakimikolwiek "przypadkowymi" błędami systemu - jak np. przywrócenie kredytu odnawialnego i potrącenie kwoty za prowizję
ad 4:
tu już naprawdę nie znajduję uzasadnienia - wydanie takiego dokumentu to żadne ryzyko dla banku więc powinno być automatyczne i bezpłatne (do pobrania jako podpisany pdf w