Wpis z mikrobloga

@ZespolmBanku: jeśli to ma znaczenie - kredyt odnawialny w rachunku osobistym. Dyspozycja złożona 5 lipca, 30 dni minęło 4 sierpnia. Nawet biorąc pod uwagę weekend (co nie jest żadną okolicznością łagodzącą na czynność czysto techniczną), to i tak dziś powinno być to zrobione.

Na infolinii usłyszałem że nie da się nic szybciej zrobić, w placówce w centrum handlowego, że nic szybciej. Dziś w jednym z Waszych oddziałów że możemy złożyć wniosek o wypowiedzenie w trybie natychmiastowym (za porozumieniem stron) bez zastosowania terminu wypowiedzenia. Wynika z tego że wcześniej zostałem dwukrotnie wprowadzony w błąd gdy Wasi przedstawiciele mówili że się nie da przyspieszyć.

Podpisaliśmy więc w placówce drugi wniosek o wypowiedzenie kredytu odnawialnego, po czym usłyszałem że dziś nie da się tego zrobić, że będzie to zrobione
  • Odpowiedz
@it-bez-wyksztalcenia, w sytuacji jeśli złożyłeś wniosek o wypowiedzenie w trybie 30 dniowym i termin zamknięcia kredytu przypadał na 4 sierpnia czyli w tym przypadku weekend, ze względów technicznych zamknięcie kredytu zostanie zrealizowane w najbliższym dniu roboczym, a dokładnie w przetwarzaniu nocnym z dziś na jutro. Jeśli chodzi o wypowiedzenie złożone w trybie natychmiastowym realizacja takiej dyspozycji następuje w najszybszym możliwym terminie. Przykro nam z powodu nieprecyzyjnych informacji, które otrzymywałeś.
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku: tylko że to oznacza że Wasze systemy pracują 4 dni w tygodniu - bo ten wniosek powinien być przetworzony z piatku na sobotę (aby w sobotę było zamknięcie) - a zostanie (miejmy nadzieję) przetworzony z poniedziałku na wtorek.

I przy okazji pytanie - takie zamknięcie to w praktyce wykonuje system czy człowiek?
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku: oj to chyba nie jest taka tajemnica - pracownik banku bez snucia wokół tego aury tajemnicy poinformował mnie w poniedziałek że nie może nic zrobić bo zespół zajmujący się takim wnioskami pracuje od 8 do 16 (była 15:45) i że zostanie to przeprocesowane następnego dnia.

Jeszcze w poniedziałek odebrałem telefon z infolinii ws. nowego wniosku informujący m.in. że przetwarzanie tego zajmuje od 2 do 3 dni roboczych.

Pytanie1: dlaczego uzyskałem dwie sprzeczne ze sobą informacje odnośnie czasu rozpatrzenia wniosku? Kto mnie
  • Odpowiedz
@it-bez-wyksztalcenia, dyspozycja wypowiedzenia umowy kredytu realizowana jest tylko w pierwszych etapach przez pracownika, późniejsze etapy to proces w pełni automatyczny. Niestety, ale pracownik który przekazywał Ci informacje nie był precyzyjny w przekazywaniu informacji :( lub też wprowadził Cię w błąd (liczymy, że nie było to celowe działanie). Odnosząc się do Twoich pytań: 1. Nie odniesiemy się do rozmów jakie prowadziłeś :( W tej sprawie zachęcamy do złożenia reklamacji, co pozwoli
  • Odpowiedz
@it-bez-wyksztalcenia, ad 2 i 3: nie ukrywamy kosztów ale jasno o nich piszemy w naszej Taryfie Prowizji i Opłat. Zamawiając dokument otrzymujesz dokument czyli płacisz za usługę przygotowania i wydania dokumentu, nie za zamknięcie kredytu. Potwierdzenie jakie otrzymałeś w wiadomości tekstowej to dla Ciebie komunikat, że dyspozycja została zrealizowana i zakończona. Przykro nam, że dla Ciebie to nie jest wystarczające.
ad 4: Gdyby każdy wniosek kredytowy rozpatrywał pracownik, trwałoby to
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku
ad2,3
ten dokument jest mi potrzebny, ponieważ nie poinformowano mnie, że nie dostanę żadnej formalnej informacji o zamknięciu kredytu odnawialnego, a to jest niezbędne by móc bronić się przed jakimikolwiek "przypadkowymi" błędami systemu - jak np. przywrócenie kredytu odnawialnego i potrącenie kwoty za prowizję

ad 4:
tu już naprawdę nie znajduję uzasadnienia - wydanie takiego dokumentu to żadne ryzyko dla banku więc powinno być automatyczne i bezpłatne (do pobrania jako podpisany pdf w serwisie online). Skoro pity wysłacie online z systemu i za darmo, to i ten dokument powinien być. Czyli nie macie ograniczeń technicznych - to jedynie pretekst by pobrać od klienta dodatkowe
  • Odpowiedz