Aktywne Wpisy
Adamfabiarz +6
Jednak kolejne auto Octavia, a nie Scala, bo nie dam rady bez bagażnika min. 500 L, a optymalnie >525 L.
Wyszło 144 750 zł za optymalną dla mnie konfigurację. Na razie nie ma to większego znaczenia, bo kupię kolejne auto albo jak pierw wyjadę Fabię Kombi do 500 tys. km (na razie przebieg 84 tys. km po 25 miesiącach) lub ewentualnie wcześniej uda mi się stać potężnym CEO, ale to też zajmie parę lat. Więc cena jeszcze się zmieni za kolejne parę lat, albo i za ok. 10 lat. Ale chcę mieć porównanie jak cena się zmieniała w stosunku do inflacji, zarobków, itp.
Na tą chwilę Octavia wychodzi 2x drożej niż dałem za aktualne auto w 2022 (68 tys. = wg wartości pieniądza na 2024 byłoby to 72,5 tys.). Więc taka Octavia to już naprawdę będzie takim prezesowskim autem do trzymania przeze mnie przez kolejne 20 lat.
Opcje wybrane do auta w linku oraz w 2 komentarzach pod wpisem
Wyszło 144 750 zł za optymalną dla mnie konfigurację. Na razie nie ma to większego znaczenia, bo kupię kolejne auto albo jak pierw wyjadę Fabię Kombi do 500 tys. km (na razie przebieg 84 tys. km po 25 miesiącach) lub ewentualnie wcześniej uda mi się stać potężnym CEO, ale to też zajmie parę lat. Więc cena jeszcze się zmieni za kolejne parę lat, albo i za ok. 10 lat. Ale chcę mieć porównanie jak cena się zmieniała w stosunku do inflacji, zarobków, itp.
Na tą chwilę Octavia wychodzi 2x drożej niż dałem za aktualne auto w 2022 (68 tys. = wg wartości pieniądza na 2024 byłoby to 72,5 tys.). Więc taka Octavia to już naprawdę będzie takim prezesowskim autem do trzymania przeze mnie przez kolejne 20 lat.
Opcje wybrane do auta w linku oraz w 2 komentarzach pod wpisem
swango +52
#mbank #mbanktraciklienta
Na infolinii usłyszałem że nie da się nic szybciej zrobić, w placówce w centrum handlowego, że nic szybciej. Dziś w jednym z Waszych oddziałów że możemy złożyć wniosek o wypowiedzenie w trybie natychmiastowym (za porozumieniem stron) bez zastosowania terminu wypowiedzenia. Wynika z tego że wcześniej zostałem dwukrotnie wprowadzony w błąd gdy Wasi przedstawiciele mówili że się nie da przyspieszyć.
Podpisaliśmy więc w placówce drugi wniosek o wypowiedzenie kredytu odnawialnego, po czym usłyszałem że dziś nie da się tego zrobić, że będzie to zrobione
@it-bez-wyksztalcenia: Mi tego nie tłumacz. Ja w takich sytuacjach odchodzę, dokładnie opisując dlaczego.
:-)))
I przy okazji pytanie - takie zamknięcie to w praktyce wykonuje system czy człowiek?
Jeszcze w poniedziałek odebrałem telefon z infolinii ws. nowego wniosku informujący m.in. że przetwarzanie tego zajmuje od 2 do 3 dni roboczych.
Pytanie1: dlaczego uzyskałem dwie sprzeczne ze sobą informacje odnośnie czasu rozpatrzenia wniosku? Kto mnie
ad 1:
reklamacje oczywiście złożę, swoim trybem
ad
ad 4: Gdyby każdy wniosek kredytowy rozpatrywał pracownik, trwałoby to
ad2,3
ten dokument jest mi potrzebny, ponieważ nie poinformowano mnie, że nie dostanę żadnej formalnej informacji o zamknięciu kredytu odnawialnego, a to jest niezbędne by móc bronić się przed jakimikolwiek "przypadkowymi" błędami systemu - jak np. przywrócenie kredytu odnawialnego i potrącenie kwoty za prowizję
ad 4:
tu już naprawdę nie znajduję uzasadnienia - wydanie takiego dokumentu to żadne ryzyko dla banku więc powinno być automatyczne i bezpłatne (do pobrania jako podpisany pdf w serwisie online). Skoro pity wysłacie online z systemu i za darmo, to i ten dokument powinien być. Czyli nie macie ograniczeń technicznych - to jedynie pretekst by pobrać od klienta dodatkowe