Wpis z mikrobloga

@Zjem_Ci_nos: też zamiast kodu towaru wpisałem kiedyś sztuki bo mi się poprzednio enter nie wcisnął na starej kasie. Zaksięgowało 590107 piw po 7 zł. Jak to właściciel zobaczył to się biały zrobił. Nie wiem co się potem działo, ale w oświadczeniu napisałem że to był kod do kasy i była to pomyłka. Tak to jest jak komuś żal wydać 1000 zł na nową kasę i trzyma się taką z początku
  • Odpowiedz
@Zjem_Ci_nos: ale czym ty sie przejmujesz, to sie easypeasy cofa w ksiegowosci zostawia wyjasnienie i chill pill :D Przerabialem juz paragon na 100k „przepraszam szefie bo mi sie tu kliknelo” za pierwszym razem zawal teraz to „phi bywa”.
  • Odpowiedz
  • 3
@Zjem_Ci_nos: powinniscie mieć taką książkę oczywistych pomyłek w której piszesz że ten i ten paragon z dnia tego pomyłka taka i prawidłowo zaewidencjonowany paragonem nr takim i takim. I nic więcej z tym się nie robi.
W zależności co tam sprzedajesz to powinna być blokada na maksymalną kwotę ale najwyraźniej nie masz ustawionej
  • Odpowiedz
@Zjem_Ci_nos: Zapytaj informatyków, albo sam sprawdź w programie sprzedażowym, czy masz opcję "zezwalaj na ujemne stany magazynów" wyłączoną. Przydatna w takich sytuacjach, bo o ile nie masz pół miliona jakiegoś produktu na stanie, to program cię ostrzeże, że coś jest nie tak i można uniknąć takich sytuacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@roszej najwyraźniej tak, ten program i tak lubi się bugować np. zniżkę na towar robi tylko jak się go wpisze jako pierwszy, drukarka przycina się jak nabije się jeden towar jako pierwszy i dalej paragonu nie drukuje etc.

@potatowitheyes coś się popytam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz