Wpis z mikrobloga

@layla25
Właśnie, że tak.
RODO jest adresowane do przedsiębiorców przede wszystkim i do ich pracowników.

Pacjenci nie mają żadnych obowiązków z tym związanych.

Nie masz pojęcia o czym piszesz.
@layla25
Jestem prawnikiem, zajmuje się wdrożeniami rodo, w przeciwieństwie do ciebie czytałem rodo.

Nie masz pojęcia o czym piszesz.

Ochrona danych osobowych pracowników jest z punktu widzenia rodo tak samo ważna jak klientów czy pacjentów.

Ale może wytłumacz co ci nie pasuje? Że pracodawca ma twoje dane? Ma taki obowiązek wynikający z przepisów.

Jak pracujesz w ochronie zdrowia to proponuję udawać eksperta w dziedzinie zdrowia, a nie prawa.
@GordonLameman3: bardzo merytoryczna odpowiedz " to soe zwolnij" jak przystalo na prawnika :) nie mam z tym problemu , stwierdzilam tylko fakt, ze dziala to w jedna strone, wystarczylo przeczytac ze zrozumieniem moj komentarz :) i wlasnie sam sobie zaprzeczyles :) ( napisalam, ze dptyczy to pacj a pracpwnikow nie- a Ty mi odpowiedziales ze to bzdura, a teraz jednak piszesz ze powinni znac) ekspercie od rodo :)))))
@layla25
To działa w obie strony.
Tyle, że jest uzasadnione aby pacjenci znali twoje personalia.

RODO nie oznacza, że nikt nie ma znać personaliow innej osoby. Po prostu zupełnie nie wiesz o czym mowa. Tu chodzi o ochronę danych przed osobami postronnymi, a nie jeśli występuje relacja.

Nie mam więcej czasu na dyskusję, bo ty nawet nie wiesz o co chodzi w rodo, skoro uważasz, że RODO polega na tym, iż pacjenci
@GordonLameman3: no wlasnie Ty moe rozumiesz o co chodzi ,w szpitalu nie sa tylko pacjenci, ale tez osoby postronne ( przedstawiciele firm medycznych, rodzina chorych tak na prawde kazdy moze przyjsc ) i widzi te dane :) , a nie chcesz dyskutowac bo sie wyglupiles swoimi wpisami troszke sam sobie w pewnym momencoe zaprzeczajac :) i jedna rada - popracowac nad czytaniem ze zrozumieniem, w rzadnym z postow nie napisalam ze
@layla25