Wpis z mikrobloga

@hadrian3: Masa, moment, długość biegów, przełożenie, szerokość opon? No i weź pod uwagę, że pomiary producenta czy nawet Autocentrum nie zawsze są idealne. A tak poza tym to faktycznie oba to muły :p Alfa z 2.2 już jakoś idzie, ale w tym modelu niestety tylko gnój (zwłaszcza 1.9) i 1.75 tbi robią robotę jak należy.
@Luko tak ale to JTDm, więc już wersja z dpfem i klapami wirowymi które trzeba usunąć albo rozwala silnik.

Najsensowniejszy jedy 1.9 jtdm 16v zchipowany na 180 km
@hadrian3: najsensowniejszy to jest 2.0 jtdm, zachipowany na 200, który jest pozbawiony wad 1.9 a przede wszystkim nie ma skrzyni F32 przy której chip to już ryzyko(bez chipa też siada)
@hadrian3 DPF to ma każdy diesel i jak się robi trasy to nie jest upierdliwy a jak się nie robi tras to się go usuwa #!$%@?. A klapy poprawili.
@hadrian3: jest jeszcze 1.9 8v bez dpfa i klap. Zrobisz programem 150KM. Albo 2.4, dpf programowo i fizycznie usuniesz, a kolektor bez klap pasuje plug and play ze 166 2.4, nie ma klap fabrycznie. Poza tym, te samochody są w takim wieku, ze większość aut będących kilka lat w Polsce ma to już zrobione.
@Tooroo 1.9 są 150 albo 120 konne. Ten 120 nie ma dpfa, ale trochę za słaby. Najlepiej wziąć 1.9 16v 150 km wyciąć dpf zaslepic egr wywalic te klapy wirowe i do 180 km podciągnąć. Pali podobnie, podobno :D
@hadrian3: Ogólnie 1.8 MPI to zwykle wersje najbiedniejsze bez składanych lusterek, skóry itd. ale jeżeli sie nie scigasz z nikim to bedzie najtanszy w eksploatacji. Jedzie podobnie jak opel vectra b z 1.8 16v xD
Ja mam w domu 1.9 JTDm i czasami brakuje mi tych kuniów. Dlatego będę myśłał nad chipem w okolice 180KM
1.75 TBi zagazujesz jeszcze najnowszą instalacją prins ale to pewnie 8-10k
@Morgo skóry i składanych lusterek nie potrzebuję, zazwyczaj jeździłem wolniejszymi samochodami dlatego mnie zdziwiły te wszechobecne opinie o tym silniku jako za słabym. Wiesz może czy kombi z 1.8 mpi nigdy nie produkowano z relingami dachowymi?