Wpis z mikrobloga

  • 1
Mirki powiedzcie tak z ręką na sercu silnik VW 2.0FSI czy to jest rzeczywiście taki beznadziejny silnik? Żyje w realiach np. 1.8T które jest chyba najlepszą benzyną VW a jak zaczyna się rozglądać za nowszym modelem 2006-2010 króluje 2.0 i nie wiem co o tym myśleć... Proszę o opinię #volkswagen #audi #skoda #vw #vag #motoryzacja
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@rafkit: Jeden rabin powie że c-----e, drugi powie że nie tak bardzo c-----e. Do 1.8t to nawet nie ma co porównywać. Ale jeśli silnik jest po remoncie( pierścienie, rozrząd) to się nie ma czego bać, no chyba że kupisz i zostawisz sobie kasę na ewentualny remont ;). No i jeszcze spalanie większe a gazu tak łatwo nie założysz, ale to już tylko eksploatacja
  • Odpowiedz
@rafkit: w tych latach bardzo dużo silników grupy VAG ma większe lub mniejsze wady akurat FSI ma problem z osadzającym sie nagarem na zaworach.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@gumon wiem czytałem właśnie tylko czy jest to poważny problem? wystarczy płukanie czy rozbieranie góry będzie konieczne? jak to się objawia?
  • Odpowiedz
  • 0
@rafkit objaw główny utrata mocy , przez braki kompresji bo się zawory nie domykają.Zeby to wyczyścić trzeba raczej rozebrać górę , czyszczenie mechaniczne plus chemia.
  • Odpowiedz
@rafkit: 2.0FSI bez turbo? Będziesz zawiedziony niedoborem mocy bo 1.8T. Niby 150KM to nie mało ale bez turbo ma dosyć mały moment obrotowy i dostępny dopiero od wyższych obrotów.
  • Odpowiedz
@Mithrindil: samochód nie dla mnie dla ojca jemu już szybka jazda nie potrzebna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
masakra jestem załamany jeszcze 2 tygodnie szukania samochodu i mnie wywiozą do czubków
  • Odpowiedz
@rafkit: ja mam gti v z 2.0tsi 200koni. Na hamowni pokazalo 220. Jezdze nim ponad 3 lata. Jedyne co mu dolega do popija olej. 2 litry na 10k. Tak to bez problemow. Zawsze odpala i zawsze z--------a.
  • Odpowiedz