Wpis z mikrobloga

  • 0
@jakuba94 o tak. Szkolenia, tłumaczenia, prezentacje, spotkania, wytyczne, jakiś oficer od danych, meiling do klientów, procedury. Jeżu kolczasty! Jak mnie to już w-----a. Jutro spotkanie w tym temacie. Muszę być i muszę słuchać i muszę się przejmować. Błeeee
  • Odpowiedz
  • 0
@jakuba94 wiem, że to nie łatwe. Wiesz co jest najgorsze, że był okres kiedy można się było za to wziąć wcześniej a nie q--a na hura w ostatni tydzień. To moja extra robota te dane bo marketing here. Tylko korpo taka pseudo. Extra czas na pierdyliard tłumaczeń, sznkicj pokazów "to tu to tam a tu klik, sprawdź to za chwilę a no i dwie strony A4 sprawdź tłumaczenia, a no i
  • Odpowiedz
@Ozdoba: podziwiam :) Jak coś to audyty też przeprowadzam i mogę pomóc. Nie ma u was specjalnej osoby odpowiedzialnej za to, żadnego ABI czy jak to oficjalnie nazwać Inspektora Danych Osobowych ?
  • Odpowiedz
  • 0
@jakuba94 ależ jest. W centrali w UK. Przylata i w czwartek rozmowy. Jak znam moich Angoli na bank coś s-------ą. Jak zawsze, nic na 100% dobrze. Dzięki, mamy jakiegoś opiekuna no i ta super ważna osoba, sam cerber przylata, sama centrala ulalaaa
  • Odpowiedz
Najgorzej jak pracujesz jako outsoursing IT i obsługujesz X firm które dostały sraczki przez RODO... audyty, raporty, zwolnienia, wdrożenia, morderstwo z pobiciem ;-(
  • Odpowiedz