Wpis z mikrobloga

@Bartas1992PL: serio to jest takie straszne? Czytałem trochę i to rozporządzenie i parę artykułów i nic tam strasznego nie ma. Biorąc pod uwagę wcześniejsze aktualizacje baz danych, których nikt nie robił (xD) jest chyba ok. No chyba, że dane wrażliwe to nie wiem.
  • Odpowiedz
@musztym: Jest po prostu idiotyczne. Jeśli masz sklep internetowy musisz umożliwić każdemu kupującemu (nawet tym którzy kupują jako gość, bez rejestracji konta) możliwość usunięcia ich danych z systemu (a przynajmniej ich anonimizację). Biorąc pod uwagę że sporo sklepów ma powiązane szczegóły zamówienia ze statystykami sprzedaży, magazynami itp. to może naprawdę mocno jebnąć :P
  • Odpowiedz
serio to jest takie straszne? Czytałem trochę i to rozporządzenie i parę artykułów i nic tam strasznego nie ma. Biorąc pod uwagę wcześniejsze aktualizacje baz danych, których nikt nie robił (xD) jest chyba ok. No chyba, że dane wrażliwe to nie wiem.


@musztym: Na dobrą sprawę to karę można dostać nawet za posiadanie w firmowym wizytowniku wizytówki klienta, który życzył sobie usunięcia jego danych ( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
@wojtas_mks No i bardzo dobrze. Skonczy sie napieprzanie przez telemarketerow ktorzy wylosowali moj numer telefonu i kompletnie nie wiedza do kogo dzwonia z zaproszeniem na prezentacje garnkow 300m od mojego miejsca zamieszkania.
  • Odpowiedz
@belwarg: To przygotuj se przycisk (skrypt) - "wyczyść dane" - kasujesz tylko dane Klienta, adresy, telefony, zastępujesz je jakąś adnotacją, a pozostaje ID, kwota, towar, ilość, etc. i adnotacja, że usunięto zgodnie z dyspozycją Klienta.
  • Odpowiedz