Wpis z mikrobloga

@wysprzeglik: juz z nimi gadalem i bedzie to zrobione zgodnie ze sztuka. regenerowalem juz u nich pare zestawow felg i generalnie w trojmiescie sa jednym z lepszych jak nie najlepszym serwisem regenerujacym felgi, takze o jakosc uslugi sie nie boje :)

@reev: polecialem z takim impetem ze wcale sie nie dziwie. prawie dwie tony lecace bokiem w kraweznik to jednak spore wyzwanie dla rantu. dobrze ze zawieszenie nie dostalo za
@panicze: jak do regeneracji to pewnie będzie przetoczony rancik bo inaczej to tego nie widzę, ja u siebie też mam rant ochronny za który dopłaciłem przy kupnie opon ale nie uwzględniłem delikatnego naciągu na feldze i z rantu ochronnego zrobił się obarzanek za rantem felgi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@lunga:

Ogólnie to mam w tym aucie trzy stopnie kontroli trakcji DSC:

1) Włączona - bardzo restrykcyjna i bardzo mocno trzyma auto za mordę, samochodu nie da się wprowadzić w poślizg nawet siłą
2) MDM (M Dynamic Mode), która delikatnie usypia cały system i pozwala na lekkie uślizgi, choć jak wykrywa mocniejszy slajd to natychmiastowo przywraca auto do pionu
3) Zupełnie wyłączona, gdzie jedynym ograniczeniem są umiejętności kierowcy

Przez trzy lata