Wpis z mikrobloga

#gamedev #unity #unity3d

Kilka tygodni temu postanowiłem, że stworzę grę. I że tym razem nie będzie to mały projekt w 2D dla śmieszków i zapomnienia o nim tydzień później, by po miesiącu przypomnieć sobie gdy braknie mi miejsca na dysku. Tym razem wziąłem na warsztat grę, która z założenia będzie czymś jak Jalopy, My Summer Car, przeniesione w polską rzeczywistość gdzieś w późne lata 90. Na tym etapie nie mam pojęcia jak gra będzie wyglądać, nie spędzam też dużo czasu nad nią, niestety. Mam rozpisany plan, który realizuje, w wideo znajduje się dopiero prawie skończony test build 1, mam rozpisane kilka buildów do przodu, ale naturalnie zajmie to sporo czasu.

Co planuje w grze zmieścić według mojego dotychczasowego planu?

- modyfikowalny, a w zasadzie budowany przez gracza pojazd. Podobnie jak w Jalopy, My Summer Car, będziemy kombinować z układem napędowym, wydechowym, podwoziem, nadwoziem, starając się spasować części ze sobą, ewentualnie dojdzie tuning i wymiana części na lepsze. Jak to będzie wyglądać, za wcześnie bym mógł się opisać. Chciałbym połączyć kompleksowość My Summer Car z intuicyjnością Car Mechanic Simulator. Co za auto planuje zrobić? [Well, może się spodoba ( ͡° ͜ʖ ͡°) ]https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_7ZeVNmELoBXIFzbpDDNNLGSkHQKEvE6M.jpg)

- Obszar gry to polska wieś, lub małe polskie wsie rozsiane po mapie. Mniej roboty będzie z tym jak z miastem ( ͡° ͜ʖ ͡°) No i jakoś tak bardziej klimatycznie, dziury w jezdniach, długie proste (naturalnie z drzewami postawionymi metr od pobocza) klimatyczne widoki

- NPC, animowani i z możliwością interakcji. Stereotypowi polacy bo kogo mogę umieścić w grze o stereotypowej Polsce xD Janusz pan domu, pijący piwko po pracy i oglądający mecze, Grażyna typowa gospodyni domowa, plotkująca z sąsiadkami. Może nawet brat Seba się znajdzie. Kilka sąsiadów od których będzie można wziąć misje za hajs, który można władować w piwko czy części do trapeza.

Ale gra jest w fazie wczesnego prototypu. nie jestem w stanie obliczyć ile czasu mi zajmie przejście z jednego test builda na drugi, póki co rozwiązanie jednego problemu tworzy dwa kolejne.


Także, jak ktoś jest zainteresowany to proszę obserwować mój dawny tag: #bordogamedev albo plusować ten wpis, będę wołać tylko jak coś konkretnego będę mieć do pokazania.

TymRazemNieBedeBordo - #gamedev #unity #unity3d 

Kilka tygodni temu postanowiłem, ...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach