#januszdetailingu Widzialem Holka reklamujacego jakis syf od K2 - 5 lat gwarancji - zero rys - co jeszcze O jezu jak prychlem! Coraz częściej pytacie sie mnie co sadze o ceramice na aucie, ok jeżeli bedzie zainteresowanie zrobię wpic "cala prawda o ceramice".
Osobiście nie jestem fanem ceramiki i nigdy chyba nie bede. Nie jest to takze produkt dla wszystkich.
Umowmy sie tak, bedzie kilka plusów, zrobię wpis, na chwile obecna delektuje sie widokiem jutrzejszego projektu.
@localgoodness: Pisz. Z chęcia przeczytam. I dlaczego taki hejt na to k2? I jak nie to to jakie inne, w miare na każdą kieszeń, kosmetyki itp polecasz?
@localgoodness: on reklamuje wszystko byleby hajs się zgadzał. Rzygam jak widzę jego ryj, który reklamuje klocki BRECK podczas wyścigu F1 i wygląda jakby był spizgany jak świnia ლ(ಠ_ಠლ)
@localgoodness: chodzi ci o gravona? Wcale nie jest zły w tej cenie czyli typowe p---------e nie znam się a wypowiem bo to przecież chinole i hołek reklamuje xD
@mercedes_amg Dokładnie. Ja wiem, że na balsamie z łez tybetańskiego mnicha efekt jest najlepszy, ale chodzi o to żebym dany produkt kupił od ręki za rozsądne pieniądze (wiadomo, trochę droższe też mogą być, byle nie kosmos), mógł to zrobić w chacie przy użyciu gąbki i mikrofibry, a dał jako tako efekt.
@localgoodness: kumplu, a jakiś patent na wypłowiałe plastiki zderzaków? Jakieś preparaty chyba słabo się sprawdzą, chyba, że jakieś bardziej żrące. Podgrzanie opalarką to dobry pomysł?
Widzialem Holka reklamujacego jakis syf od K2
- 5 lat gwarancji
- zero rys
- co jeszcze
O jezu jak prychlem!
Coraz częściej pytacie sie mnie co sadze o ceramice na aucie, ok jeżeli bedzie zainteresowanie zrobię wpic "cala prawda o ceramice".
Osobiście nie jestem fanem ceramiki i nigdy chyba nie bede. Nie jest to takze produkt dla wszystkich.
Umowmy sie tak, bedzie kilka plusów, zrobię wpis, na chwile obecna delektuje sie widokiem jutrzejszego projektu.
#motoryzacja #carboners no i beka z K2