Wpis z mikrobloga

  • 0
@ScaRRyMaN: Z folią nie wygram, zwłaszcza że mam jeszcze słupki do oklejenia ( ͡° ʖ̯ ͡°) A mam akurat we wsi obok speca, który to zrobi dobrze za uczciwe pieniądze - szkoda nerwów ;)
  • Odpowiedz
@ETplayer: To zależy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Przy spokojnej jeździe w trasie (nie za tirem na autostradzie, tylko normalnie po krajówce) zejdzie poniżej 6, czasem bliżej 5. Ale na co dzień robię dużo krótkich tras po mieście, a jak już wyskoczę na jakąś szybszą drogę, to wolę ją przegonić, więc średnie mam koło 8,5-9,5 w tym momencie. Jak latałem więcej w trasy + trochę po mieście i
  • Odpowiedz
  • 0
@WOiOwnik

hah, ktoś mnie okłamał że takie wersje były, a ja naiwny nie zweryfikowałem tego. Czyli zostaje poczciwy diesel....


Niekoniecznie diesel, najciekawsze sa 1.75tb, ale to koncowka produkcji i są dosyć drogie(jak na 159)
  • Odpowiedz
  • 0
@Freso: Jadę, jadę, tylko z wyra muszę wstać ( ͡° ʖ̯ ͡°) Na resztę odpowiem potem, bo córka po mnie już skacze i każe się zbierać ;(
  • Odpowiedz
  • 1
@ETplayer: Różnie bywa ;( Są i po 12-14k bieda wersje, które mogą trochę pojeździć bez pilnych napraw, ale lepiej wyposażone to już 18-22k za starsze roczniki. A czy będą trupami, to niestety nigdy nie wiadomo - trzeba szukać i oglądać :(

@anas_lex: Koło 200-300 zł, razem z końcówką i opaską (zaślepką) wokół wydechu z wersji z dwiema rurami. Prosta robota, bo fabrycznie masz wieszaki na drugi wydech i wycięcie w
  • Odpowiedz
  • 0
@Kitsukaijukuwak: No ja trochę porobiłem zawieszenie (ale to na spokojnie, po kawałku przez 2 sezony), a reszta póki co działa - problemy były głównie z pierdołami jak linka ręcznego, linki zmiany biegów, przełącznik świateł czy nne duperele - niedrogie zazwyczaj. Dwumas i sprzęgło teoretycznie przy 200k powinny już zacząc klękać - u mnie legitne 206k na budziku i na razie się nie zapowiada (nawet po chipie się nie pogorszyło, a zrobiłem
  • Odpowiedz