Wpis z mikrobloga

Miałem robić HUD a wyszła mi dodatkowa mechanika (video, blog). Zacząłem od pomysłu, że fajnie by było widzieć, jak HUD bootuje. To było proste. Ale kiedy bootuje? Przy starcie, no i gdy się zresetuje. A kiedy się resetuje? Jak na przykład zabraknie prądu.

Dodałem więc szybko mechanikę generacji mocy przez pokładową turbinę i poboru tejże mocy przez podsystemy. Nagle, gdy turbina jest w kiepskim stanie i próbujemy jednocześnie latać i strzelać i szaleć manewrówkami, to często nie wyrabiają - silniki pracują słabiej, akcelerator liniowy nie daje rady rozpędzić pocisków no i w końcu pokładowy komputer się resetuje.

Dobry powód, by naprawić w grze tą cholerną turbinę.

koder - Miałem robić HUD a wyszła mi dodatkowa mechanika (video, blog). Zacząłem od p...

źródło: comment_cCrl0SyRYBhn5ituC7Z5z4DfLwXonDCZ.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@koder: Prototyp gry wygląda świetnie. Ale działa niewiele szkodzą asteroidom.

Obecnie przymierzam się do napisania własnej wersji gry Asteroids bliższej pierwowzorowi. Pierwsze efekty mojej pracy można zobaczyć na moim koncie na githubie.

Powodzenia :)
  • Odpowiedz
@LeD7: Owszem tym dużym to nie bardzo - by design. Za duża masa, za mało energii. Za to można wepchnąć jednego dużego asteroida na drugiego, to działa całkiem przyjemnie.
  • Odpowiedz
@koder:

Owszem tym dużym to nie bardzo - by design. Za duża masa, za mało energii.


Jest na to rada. Dodaj działa pozytronowe
  • Odpowiedz