Wpis z mikrobloga

@konradoryginalny: po prostu małe sklepy tracą na prowizji którą muszą odprowadzać do operatorów terminali. Trzeba być #!$%@? skończonym, żeby #!$%@?ć bo ktoś nie chce być stratny z handlu. Obecnie polskie hurtownie, sklepy itp są po prostu wyniszczane więc kombinują jak mogą żeby przetrwać. Poza tym serio??? Nie mieć 20 zł gotówki przy sobie??? Mój post nie jest atakiem na Ciebie tylko skierowany do ogółu który tu gada od razu o
  • Odpowiedz
@konradoryginalny: ja takie reklamacje załatwiam przez INGBank (bank od karty), zawsze chętnie pomogą i przekazują do dostawcy usług płatniczych (ecard czy innych dostawców terminali). A oni pewnie "tłumaczą" cebularzom treść umowy ;) A mogli słuchać co im mówili, i trzymać z nimi umów ;)
  • Odpowiedz
Dlaczego wolność przedsiębiorcy ma się odbijać na wolności konsumenta?


@MrGordon: A dlaczego wolność konsumenta ma się odbijać na wolności przedsiębiorcy?
Jak się konsumentowi nie podoba to niech idzie gdzie indziej, jak przedsiębiorca straci w ten sposób wszystkich klientów to zmieni sposób działania na taki aby pasował konsumentom. Prosty układ bez zbędnych przepisów.
  • Odpowiedz
@Sliwa: Jak AMA, to może się orientujesz z którym z operatorów można ugrać najlepsze warunki? Chyba mi się kończy umowa z bankiem na terminal, bo już 3 osoby do mnie wydzwaniały w ostatnich 2 tygodniach z ofertami, ale na razie ich zbywałem, bo nie miałem czasu rozmawiać. Przez terminal przechodzą u mnie spore kwoty i wręcz zachęcam klientów, aby mi przelewy wysyłali jak mogą, więc najbardziej mnie interesuje niski %
  • Odpowiedz
@Morf: Na wolnym ryngu nie obowiązują umowy między podmiotami gospodarczymi? Bo to nie przepisy, a właśnie umowy między nimi to regulują.
  • Odpowiedz
@neib1: a jaka to umowę z konsumentem podpisał ten sklepowy Janusz? Bo jeżeli chodzi o operatora terminala to nikt w tym znalezisku nie wie tylko gdyba. No i konsument nie jest też strona w tej umowie jaka by ona nie była.
  • Odpowiedz
@drillResE: z tym ze nikt nie podpisuje umowy z visa ani mastercardem wiec co to ma do rzeczy xD?
jakby jakas firma w kongo majaca swoje karty napisala ze kazdy sklep w polszy ma przyjmowac od miliona juanów i tylko w walucie zimbabwe to też by było wiążące ? chyba nie
Umowe na trminal podpisujesz z operatorem np polcard
banki sranki i inne mastrcipy i visy nie maja nic do
  • Odpowiedz
@konradoryginalny: aż pogadałem z ogarnięta w temacie osoba, wszystko zależy od operatora terminala i jak nie można robić takich ograniczeń jak na zdjęciu, to jeżeli chodzi o tzw „mikrotransakcje” sprzedawca może odmówić sprzedaży, gdzie nie są one z reguły zbyt dokładnie określone
  • Odpowiedz
@agio2010: skąd dowiedzieć się jaki jest operator terminala nie idąc do danego sklepu? jest jakiś portal do sprawdzania tego? nie ma nalepek na sklepie a nie chodzę do niego bo od 1,5 roku notorycznie wisi [terminal uszkodzony], bo im się nie kalkuluje
  • Odpowiedz
a nie możecie dawać dodatkowej opłaty za takie małe płatności?


@rudy2007:

Dodawać nie może. Może odejmować. Tzn. stosować dodatkowy rabat za płatność np. gotówką. (z tego co pamietam to komputronik tak kiedyś sprzedawał)
  • Odpowiedz
z którym z operatorów można ugrać najlepsze warunki?


@tariuso:
Szczerze to byłem kilka lat w eservice. Nic się nie oddzywałem - płaciłem wiele lat nie zmieniając operatora. Co jakiś czas obniżali mi tam ceny automatycznie tzn. sami zmieniali warunki na lepsze. Byłem zadowolony dopóki nie zjawił się jakiś nowy przedstawiciel z ING który jako pierwszą ofertę zaproponował mi od razu 50% tego co w eservice. Zwróciłem się z tym do
  • Odpowiedz
@rudy2007:
Przepisy prawa. Jak masz cenówkę na półce to taka cena obowiązuje w kasie.
Nie ważne czym płacisz. Możesz zrabatować wybrany sposób płatności jako preferowany (w tym przypadku gotówke która dla sklepu jest bardziej opłacalna).
  • Odpowiedz