Wpis z mikrobloga

Im bardziej rozwinięty kraj, tym rzadszym zjawiskiem jest pieszy.

@wypoke: ale chyba tylko poza miastem?

Po Szwajcarii widać jak działają ograniczenia prędkości w połączeniu z wysokimi i nieuniknionymi mandatami.
  • Odpowiedz
@MotoKubaPL: Ja nic takiego nie napisałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale wydaję mi się, że ważnym czynnikiem jest także jakość dróg; maksymalna prędkość poruszania się na drodze powinna rosnąć wprost proporcjonalnie do ich jakości.
  • Odpowiedz
@wypoke: czy ja wiem? Owszem, Mazury to katastrofa, ale jak juz mamy te autostrady czy ekspresowki to calkiem niezle. Nie wiem czy jezdziles wiecej po „landówkach” w Niemczech, ale one jakoscia nawierzni, szerokoscia i ogolnie widocznoscia nie powalają. Ciagle jeszcze mentalnie odstajemy, chyba przez poczucie bezkarnosci
  • Odpowiedz
Wiadomo im dalej na wschód tym większa bieda - tym gorsze samochody i drogi, i tym mniejsza kultura kierowców (brak edukacji) i w efekcie więcej wypadków śmiertelnych
  • Odpowiedz
@KokiX wniosek jest taki, żeby nie wyprzedać, jeśli się na ma do tego warunków i dostosować prędkość do drogi.

No i nie migać długimi bo hehe policja, niech Januszek wie że ma zwolnić...
  • Odpowiedz
Ilość osób zabitych w wypadkach drogowych na milion mieszkańców w danym regionie.


@wypoke: Widać Niemcy na czerwono przez te ich autostrady bez limitu prędkości. Prędkość zabija ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@wypoke: na poludniu hiszpanii, andaluzja, zaznaczona na zielono. Jezdza tam regularnie po piwie, winie XD a o zjaranych trawa nie wspomne.

Malo kto w miescie przekracza 50 km/h bo nie ma sensu, co chwile ronda, pasy dla pieszych podwyzszone ze przejedziesz zwalmiajac do 20km/h.

Poza miastami, super drogi szybkiego ruchu.
  • Odpowiedz