Aktywne Wpisy
Nie mam pojęcia co robić, różowa od roku pracuje w mniejszej firmie gdzie od samego początku podbija do niej jeden "kierownik". Tak jak na początku było to stosunkowo delikatne czyli zagadywanie na przerwie czy zapraszanie na kolacje, tak z czasem zaczął się mocno rozkręcać. Różowa oczywiście poinformowała go, ze nie jest zainteresowana bo już z kimś jest, ale do chłopa najwidoczniej to nie dociera bo co jakiś czas znowu probuje. Raz na
daeun +93
Śledzę wiele dzienników budowy i wszystkie łączy jedno i to samo. Polacy budują się PONAD STAN z wykorzystaniem technologii zupełnie im niepotrzebnych, czesto nawet nie zdając sobie sprawy w jakie gó*** sie wpieprzyli. Przeciętny polak nie chce kurnika w Polsce powiatowej, on ogląda MTV Cribbs, Dorote Szelogowską na TTV, wie jak mieszka Zenek Martuniuk, gwiazdy i influencerzy, dla siebie chce tego samego xD
1. Projekt? Obowiazkowo 200m z Archonu, z balkonami, tarasami
1. Projekt? Obowiazkowo 200m z Archonu, z balkonami, tarasami
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
"Ta absurdalna zmiana generuje więcej problemów, niż ułatwień. Kilka z nich:
1) kupuję bilet jedną kartą, zostawiam ją w domu;
2) jak kupić kilka biletów bez chęci ich skasowania od razu (zakup na zapas);
3) kupuję bilet drugiej osobie, po czym wysiadam z pojazdu;
4) kupuję bilet czasowy i jednorazowy - jak system tokenowy rozpozna, z którego chcę skorzystać (jeśli w ogóle chcę, bo mogę mieć bilet kupiony wcześniej)?;
5) czytnik kart będzie pobierał wszystkie dane, te newralgiczne będą szyfrowane (vide linkowany film);
6) co w sytuacji, kiedy serwer i chmura z tokenami się zawiesi albo nie zapisze transakcji? co w sytuacji, kiedy ktoś złamie jego zabezpieczenia i pobierze dane o użytkownikach?;
7) jak udowodnić przed pracodawcą albo urzędem koszty podróży - wyciąg z karty płatniczej będzie zawierał jedynie dowód zakupienia biletu, a nie jego wykorzystania o danym czasie?;
8 ) analogiczna kwestia z wypadkiem komunikacyjnym - bilet jest dowodem zawarcia umowy przewozu, który w razie wypadku i poniesionej w jego wyniku szkody, daje prawo dochodzenia roszczeń od przewoźnika - jak udowodnić swoją obecność w danym pojeździe o danym czasie, skoro wyciąg z konta będzie unaoczniał jedynie zawarcie umowy kupna biletu, ale nie jego czas i miejsce wykorzystania?;
9) banki zastrzegają, by nie udostępniać kart osobom trzecim, pod groźbą utraty uprawnień wynikających z ubezpieczenia karty - kontroler jest osobą trzecią, której status jest inny od podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży produktów (sklepy, puby, restauracje);
10) co z przejazdem PKP w granicach miasta przy użyciu biletu MPK? w jaki sposób konduktorzy mają sprawdzić ważność biletu? czy będą również mieli dostęp do systemu i w związku z tym staną się kolejną kategorią osób żądającą dostępu do danych zawartych na kartach płatniczych?
... i wiele, wiele innych pytań, na które linkowany filmik i artykuł nie odpowiada.
No i najważniejsze - nie znajdująca sensownego uzasadnienia dyskryminacja osób, które chcą płacić kartą chipową lub gotówką, albo nie podsiadają karty zbliżeniowej. Inne polskie metropolie, nie wspominając o miastach w pozostałej części Europy Zachodniej, dają pasażerom możliwość nabycia biletów w pojazdach komunikacji za pośrednictwem gotówki lub kart chipowych.
Jeśli jedyną odpowiedzią na powyższe pytania jest stwierdzenie, że będzie można nabyć bilety papierowe w biletomatach, to zmiana nie stanowi żadnego udogodnienia, ale zwiększa uciążliwość dla pasażera. Dlaczego? Dlatego, że biletomaty do tej pory często i gęsto nie działają (zatkane wloty monet, uszkodzone czytniki kart płatniczych), a ich czas serwisowania pozostawia wiele do życzenia. Idąc dalej - eliminacja możliwości zakupu w pojazdach będzie generować większe kolejki przy biletomatach, co nie może być odczytane jako udogodnienie.
Jeśli eliminuje się jakąś najbardziej popularną formę zakupu, podając jako panaceum na nią formę bardziej uciążliwą, to nie można mówić o udogodnieniu.
Normalny prywatny podmiot, działający na prawach rynkowych, zostawia klientom WYBÓR, a następnie sprawdza, czy klienci proponowaną usługę wybierają. Jeśli nie, wraca do innych rozwiązań.
Dlaczego nie można zostawić dotychczasowej formy płatności w pojeździe, przy jednoczesnym wprowadzeniu nowych rozwiązań i sprawdzić, co wybierają klienci, zamiast korzystając z pozycji monopolisty wymuszać na klientach rozwiązania, które są korzystniejsze dla usługodawcy a niekoniecznie dla usługobiorcy (który nota bene opłaca MPK w podatkach lokalnych)?".
https://www.facebook.com/libertarianie.wroclaw/posts/2008553479386338?hc_location=ufi
#wroclaw @wiedro
@husky83: @zbyasr: @jajestemtenboski @Migfirefox
We Wrocławiu możesz kupić bilet w ramach skycash i tak samo zapłacić za parkowanie w płatnej strefie parkowania, jedyne o czym musisz pamiętać w ramach parkingu, to kartka za szybą w aucie, na której jest napisane "mobiParking".
@mroz3:
O punktach 7 i 8 w ogóle nie pomyślałam, a są bardzo ważne.
młodzi ludzie a nie potrafią skorzystać z aplikacji na telefonie
Kołowrotek na wejściu i płatność 1zł ulgowy, 2zł normalny.