Wpis z mikrobloga

Jestem studentem I roku informatyki, semestr już pięknie zaliczony i powoli zaczynam zastanawiać się nad pracą w wakacje. Mam dość duże zdolności w programowaniu webowym (PHP, JS, MySQL, JQuery | HTML, CSS), mam dyplom technika informatyka (kw. E.12, E.13, E.14). I tu pytanie: jak szukać ofert pracy na popularnych serwisach. W sensie, kiedy i czy warto patrzeć na firmy oferujące staże. No i druga sprawa, czy w ogóle warto iść w IT, czy lepiej zarobię w wakacje w innych dziedzinach, szczególnie za granicą. Co proponujecie?

Mam już wypracowaną odwagę, ale nadal jestem introwertykiem i altruistą, i trochę nie wiem jak się do tego wszystkiego zabrać, żeby zarobić trochę grosza.

#studbaza #praca #pracait #szukampracy #programowanie #backend #frontend #programista15k #pracait #szukampracy #wiecejtagowniepamietam
  • 34
  • Odpowiedz
Mam dość duże zdolności w programowaniu webowym (PHP, JS, MySQL, JQuery | HTML, CSS

czy w ogóle warto iść w IT, czy lepiej zarobię w wakacje w innych dziedzinach, szczególnie za granicą. Co proponujecie?


@bartosz325: To zależy czy długofalowo chcesz siedzieć w IT, czy chcesz zostać budowlańcem.
  • Odpowiedz
  • 0
@sorhu taki mini cms, co wypisuje kalendarz na najbliższe 4 tygodnie i można wpisywać za pomocą wygodnego interfejsu jakieś wydarzenia, np. sprawdzian z przyrki itp, do tego podział na grupy. Edycja każdego wydarzenia z poziomu konta administratora, usuwanie. W sumie kazdy projekt to tyłko kwestia czasu. W CSS wiem dokładnie jak co działa i nie #!$%@? się na niego jak małe dziecko. Jakieś zapytania przez ajax, czy http request. Ogólnie teraz
  • Odpowiedz
Jak i kiedy zacząć szukać tej pracy/stażu na okres wakacyjny.


@bartosz325: 3 miesiace temu.

Wiekszosc topowych firm zaczyna rekrutacje we wrzesniu/pazdzierniku, kiedy koncza sie staze.
  • Odpowiedz