Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, jako że sporo u nas nowości oponiarskich m.in. Michelin Road 5, zamiast promować sam produkt, mamy dla Was propozycją mini-AMA. Jeśli macie jakieś pytania o dobór opon motocyklowych na nadchodzący sezon, o ich właściwości albo różnice między nimi - pytajcie w komentarzach. Będziemy na bieżąco na nie odpowiadać z naszymi ekspertami od opon motocyklowych ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeśli będziecie zainteresowani innymi kategoriami produktowymi, również pomyślimy nad kolejnym wpisem. Mamy nadzieję, że się Wam spodoba!
#motocykle #motocykleboners #motomirko #motoryzacja
IMInter_Motors - Hej Mirki, jako że sporo u nas nowości oponiarskich m.in. Michelin R...

źródło: comment_wtQJd1UTgDYm0bMFVQEufiVV8mWjrY1P.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MalyGrubyKotekzPuszystymOgonkiem: Turystycznej z zacięciem sportowym (podobna filozofia jak w przypadku Angel GT). Dla motocyklistów, którzy codziennie eksploatują swoje motocykle, w różnych warunkach atmosferycznych ale.... lubią też pojechać szybko i polatać ostro swoimi nakedami czy turystykami na górskich winklach (na kolanie też wyda:)).
@SynCzuraja: Najbardziej uniwersalnymi oponami do jazdy na co dzień będzie Michelin Pilot Road 4 i Metzeler Roadtec 01. Świetnie sprawujące się opony na deszczu i w temperaturach oscylujących w okolicach 5 stopni, ale nie są to tanie rzeczy. Opcja tańsza Pirelli Angel ST lub Metzeler Roadtec Z8 w zupełności wystarczą do normalnej eksploatacji i lekkich szaleństw po winklach. Jeżeli chcesz pojechać po taniości zupełnie to Continental ContiMotion czy Pirelli Diablo Strada do spokojnej jazdy też się nadadzą i powoli się zużyją ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@NaMoment: Jeżeli mówimy o jeździe na miękkiej nawierzchni takiej jak błoto i piach – niestety musi być to trochę „kostka”. Polecamy takie modele jak Michelin Anakee Wild, Metzeler Karoo 3 czy nowość z Pirelli – Scorpion Rally STR. Jeżeli chcesz przyoszczędzić sprawdź czeskiego Mitasa E-10. Mitas robi porządne gumy off-roadowe o czym świadczy to że w ich fabrykach są produkowane opony Michelina ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Na asfalt plus szuter polecamy Continental TKC70 świetna uniwersalna opona, 30%teren/70%szosa.
@KurzeJajko: Masz zupełną racje, prawidłowe przechowywanie jest często gęsto ważniejsze niż DOT. W naszych magazynach wygląda to tak: opony przechowujemy w zacienionych magazynach, na regałach stricte oponiarskich i w temperaturze powyżej 10 stopni (jako jedyni w Polsce jesteśmy dystrybutorami opon wyścigowych Dunlop) slicki są najbardziej wrażliwe na temperaturę. Kupując u nas masz więc gwarancję, że oponka była prawidłowo magazynowana.
Według niezależnych testów oponki prawidłowo leżakowane, do 5 lat zachowują swoje pełne właściwości. Producenci przyjmują 10 lat jako wiek graniczny opony moto. Opona wystawiona na promienie UV, mróz, zanieczyszczona jakąś chemią czy zimowana każdej zimy na motocyklu stojącym na bocznej stopce może wytrzymać krócej oczywiście. Grunt to regularna kontrola opon, czy nie ma pęknięć, guzów, śladów łuszczenia, przegrzania, ząbkowania czy innych uszkodzeń.
Reasumując, warto kupować przecenione oponki z np. 2015 roku, potraktujmy to jako rozsądną oszczędność (zakup oczywiście z firm oponiarskich które potrafią zapewnić prawidłowe składowanie). Pamiętajmy że np. tylna opona moto na litrze
  • Odpowiedz
@syrena_elektro: ROSSO 3 szybciej się nagrzeje, miększa mieszanka, większa powierzchnia styku opony z podłożem. Rosso 3 dodatkowo ma bardziej agresywny profil (PP3 jest bardziej zaokrąglona) dzięki czemu Pirellka jest bardziej poręczna i oferuje lepszą przyczepność w zakresie granicznym.
@WiewiurPL: PP3 jest następcą PP2CT. Jak by nie patrzyć pod każdym względem jest to lepsza opona od 2CT. 2 CT jest już dosyć starą technologicznie oponą. PP3 lepiej sprawuje się
  • Odpowiedz
@Sarpens: Sprawdź np. Continental Road Attack 2. Opona sportowo turystyczna idealna do takich trochę cięższych sprzętów jak jajko czy bandity. Jej największą zaletą jest to że znacząco poprawia prowadzenie takich sprzętów :) na moto takim jak gsx zauważysz sporo różnice, z łatwością zacznie wchodzić w zakręty, szybko przechodzić z pochylenia w pochylenie. Oferuje przy tym bardzo dobrą przyczepność na suchym, zachowuje się jak opona sportowa. Za kilka dni ruszamy z
  • Odpowiedz
@Sarpens: Do normalnej eksploatacji polecamy tak jak w przypadku gsxf600. Czyli komplet Continental RoadAttack 2 (świetne na suchym, bardzo poręczne) lub Pirelli Angel ST (bardziej uniwersalne, lepsze na mokrym od Conti).
Komplet RoadAttack 2 do VFRki to niecałe 700zł, komplet Angel ST to wydatek rzędu ok. 740 zł brutto.

Do ostrzejszej jazdy polecamy sportowe opony Bridgestone BT-016 PRO. Opony o doskonałych właściwościach, mieszanka wieloskładnikowa do sportowej jazdy (dają rade nawet
  • Odpowiedz