Aktywne Wpisy
Jeśli ktoś uważa, że auto w mieście nie jest mu potrzebne to zwyczajnie jest to egzystencja na poziomie najgorszego chowu klatkowego.
Bardziej ograniczyć się nie da, a najczęściej osoby bez aut to osoby które:
1. Nie stać na auto
2. Nie ma dzieci
3. Ma 14 lat
4. Ma 45 lat i jeździ wszędzie rowerem, bo dzieci są na tyle duże, że jeżdżą autobusami, a on musi wyrobić kilometry, żeby pochwalić się
Bardziej ograniczyć się nie da, a najczęściej osoby bez aut to osoby które:
1. Nie stać na auto
2. Nie ma dzieci
3. Ma 14 lat
4. Ma 45 lat i jeździ wszędzie rowerem, bo dzieci są na tyle duże, że jeżdżą autobusami, a on musi wyrobić kilometry, żeby pochwalić się
Mój bombelek lvl9 robi takie rzeczy na zajęciach. Nie znam się zupełnie na tym, pomyślałem zapytam specjalistów.
Poprosze o szczere opinie.
#programowanie #programista15k #programista30k
Poprosze o szczere opinie.
#programowanie #programista15k #programista30k
Wszystkie te sytuacje tak na mnie wpłynęły że spłynęło to po mnie jak po kaczce że znów jestem sam.Ze ślubu nie będę z nią miał. Jej przeszkadza wszystko we mnie. Na każdym kroku potrafi wypomnieć mi każdy błąd który popełniłem w swoim życiu. I znowu i znowu i znowu. Mam wrażenie że przez to wszystko wypaliłem się emocjonalnie. Gdyby komuś się na nocnej nudziło to może do mnie napisać.Z miłą chęcią z kimś popisze żeby ogarnąć cały ten szajs.
#feels trochę #zalesie #zwiazki #niebieskiepaski #rozowepaski #pijzwykopem #nocnazmiana
Znam taki jeden toksyczny związek - dziewczyna w międzyczasie miała lekką depresję i zgodnie z wymaganiami chłopaka poszła do psychologa, wyleczyla się, ale od długiego czasu z każdego gównianego powodu niebieski jej mówi, że jest nienormalna, chora na głowę, ma schizy i inne takie. Ponadto na podstawie tego, że próbuje zwrócić uwagę chłopaka na jej zdanie i uczucia (na co ma wywalone) mówi,
@ManiacTeam nie raz jej gadałem że idalu nie znajdzie. Serio dawałem