Wpis z mikrobloga

Hej korpomirki z #programista15k . Na pewno znacie takie narzedzia jakie są mi potrzebne!

system do zarządzania zadaniami i wytycznymi w firmie. Takie trochę TO DO.

Poszukuję systemu który umożliwiałby utworzenie konta dla każdego pracownika z osobna, z budową hierarchiczną (kierownicy, podwładni) pozwalającego na łatwe i sprawne przekazywanie zadań do zrobienia dla konkretnych osób. Z możliwością oznaczenia zadań jako w trakcie i wykonane.

Takich systemów jest dużo. Bardzo jednak zalezy mi jednak na możliwości zapisu "zaleceń" dla poszczególnych stanowisk. Zaleceń stałych, nie jednorazowych zadań, np. w jaki sposób mają być wystawiane faktury na tym stanowisku. Jaki rabat dla danej grupy kontrahentów. Jak liczyć koszty transportu itd.
Powinny one być zapisane w przejrzystej, czytelnej formie, na widoku lub z łatwym dostępem. Tak aby po kilku tygodniach nie zaginęły pod wszystkimi wykonanymi zadaniami.

#kiciochpyta #korposwiat #wlasnafirma #praca#praca #pracait #erp
  • 7
@Esseker352: jak wyżej polecam jire, ale co do tego:

Bardzo jednak zalezy mi jednak na możliwości zapisu "zaleceń" dla poszczególnych stanowisk. Zaleceń stałych, nie jednorazowych zadań, np. w jaki sposób mają być wystawiane faktury na tym stanowisku. Jaki rabat dla danej grupy kontrahentów. Jak liczyć koszty transportu itd.

To tu mi wygląda na jakieś zwykłe firmowe wiki, a nie system do zarządzania zadaniami.
@DreqX: z innych polecam też YouTrack. A jeśli nie chcesz takich kloców tylko coś prostszego, przejrzystego i równie funkcjonalnego to Meistertask, trello, Nozbe (polski projekt!)

Co do wiki to są rózne systemy, najczęściej samemu się stawia na jakimś serwerze, ale w chmurze też na pewno można znaleźć. Ja np. uzywam w pracy https://www.dokuwiki.org/dokuwiki#