Aktywne Wpisy
TeselACC +719
Dopiero dzisiaj dowiedziałem się że #pdk nie znaczy padaka tylko pozdro dla kumatych. Używałem tego źle przez lata. Wychodzi na to że ewidentnie nie jestem kumaty. Ale za to wiele wiadomości nagle nabralo sensu
#pdk #wstydliwewyznania #lepiejpoznonizwcale
#pdk #wstydliwewyznania #lepiejpoznonizwcale
harold97 +739
A pamiętacie laskę z Poznania co zabiło się o nią dwóch typów ?
Ile dostała na ,,psychologa" 100k xd
Kraj spermiarzy i cucków, pewnie nie jeden wpłacający marzył nocami jak ją ratuje z opresji a ta daje mu w nagrodę.
Tak to nie, nie nie pogardzam kołchoźnikami ale jak przychodzi co do czego to prawda wychodzi na jaw o normictwie
#blackpill #pieklomezczyzn #logikarozowychpaskow #logikarozowychpaskow #redpill
Ile dostała na ,,psychologa" 100k xd
Kraj spermiarzy i cucków, pewnie nie jeden wpłacający marzył nocami jak ją ratuje z opresji a ta daje mu w nagrodę.
Tak to nie, nie nie pogardzam kołchoźnikami ale jak przychodzi co do czego to prawda wychodzi na jaw o normictwie
#blackpill #pieklomezczyzn #logikarozowychpaskow #logikarozowychpaskow #redpill
Zresztą i tak użytkownicy samochodów dokładają się w podatkach na coraz to większe wydatki związane ze zbiorkomem. Na efektywniejszym wydawaniu pieniędzy zaoszczędzili by wszyscy. Nawet nie masz pojęcia jak dużym obciążeniem
Masz motywacje by się uczyć, rozwijać i zarabiać więcej. Taki bonus (
Darmowa komunikacja w mocnym uproszczeniu działa tak, że ci którzy są zameldowani w mieście płacą za komunikację w podatku. Reszta jeździ normalnie na biletach. Więc nie, bilety magicznie nie znikają. Ludzie są zachęcani do przemeldowania się, odprowadzania podatku w mieście z którego infrastruktury korzystają głównie. Działa to tak, że masz większe wpływy do budżetu -> większe pieniądze
Już płacisz
Komunikacja publiczna to nie jest pomoc społeczna, ma szybko sprawnie przewieźć ludzi z jednego miejsca w drugie. Darmowa KM spowoduje spadek inwestycji, spadek jakości usług, a w konsekwencji jeszcze więcej ludzi przesiądzie się do samochodów.
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: Dzięki, przestałem czytać. Zaraz się dowiem że te 10-20 baniek weźmiemy z kosmosu. Zorać Cię tylko tym: http://e-dziennik.szczecin.uw.gov.pl/WDU_Z/2015/5622/oryginal/Zalacznik2.pdf, http://bip.um.szczecin.pl/files/89D63323452942708874D424C2FDFF07/Bud%C5%BCet%202016%20BIP.pdf (Generalnie prognozy wydatków i dochodów się zgadzają)
Coś tu się nie zgadza z tymi twoimi wyliczeniami, nawet nie jesteś w okolicy. Aż sobie sobaczyłem czym w tym Tallinie śmigają, tabor autobusowy ma 10-15 lat, tramwajowy
Ale Ty czytasz co do Ciebie piszę? Wzrost liczby pasażerów był znikomy, 3% w pierwszym roku.
Oczywiście, że nie musi, ale wtedy trzeba przesunąć środki z innych celów, bo dziura w budżecie powstała z powodu darmowej komunikacji to w skali takiego Szczecina dziesiątki milionów złotych.
Nie
@Jamniczek97: Boże, co za stek bzdur. Akurat znam bardzo dużo ludzi biorących 500+ i żadne z nich nie jest patologię, co więcej - mają wykształcenie średnie lub wyższe. A mi ktoś ułatwi dostęp do pracy w momencie, gdy autem do pracy mam 30 minut, a komunikacją miejską 30 minut na nogach i godzinę autobusem?
Nie ma to większego znaczenia. Głównie chodzi o to by ludzie zaczęli płacić podatki tam gdzie mieszkają a nie są zameldowani. Tallin odnotował duży wzrost ludzi którzy "powrócili" podatkowo do miasta. W nniecałe pół roku ludność Tallina zwiększyła się o wilelkość miasteczka. To są realne pieniądze w budżecie.
Hasselt się nie wycofało tylko zmieniło politykę. Właściwie z większość miast które wprowadziła