Wpis z mikrobloga

Jadę właśnie autobusem pełnym ludzi... jestem praktycznie pewien, ze żadna z tych osób nie zarabia więcej niż trzy tysiące złotych netto, czyli walka o przetrwanie w głowie każdej osoby, która ze mna jedzie. Wiecie co jest najlepsze? Ze sieciówka dla dorosłego człowieka to prawie trzysta złotych za kwartał XD jak już nas tak elegancko #!$%@? z pensji, to może zrobiliby darmowa komunikacje, ewentualnie jakaś symboliczna stawka? #!$%@? przecież tych autobusów nie jest jakoś duzo XD co myślicie na ten temat? Za komentarze od programistow15k oraz typu ,,kup se auto”XD podziękuje #szczecin #komunikacjamiejska
  • 65
może zrobiliby darmowa komunikacje


@Jamniczek97: jest taka- piesza. Dzięki temu nie jest spalana benzyna/ropa, która kosztuje, nie jest eksploatowany autobus, który trzeba utrzymywać we względnej czystości i w stanie mechanicznej sprawności (to wszystko też kosztuje) oraz nie jest angażowany człowiek, zwany kierowcą, który też ma w głowie walkę o przetrwanie i oczekuje zapłaty za prowadzenie autobusu.
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol:

Nie ma to większego znaczenia.

Ma, zasadnicze.

Hasselt się nie wycofało tylko zmieniło politykę.

Proszę, bez sofistyki. Darmowe przejazdy tylko dla uczniów to wycofanie się, a nie zmiana polityki.

Możesz powiedzieć czemu trzeba przysunąć, skoro wpływy do budżetu się zwiększą?

Wzrosły dochody z podatku, ale spadły ze sprzedaży biletów. Masz wyliczenia na temat tego wzrostu dochodów z uwzględnieniem spadku ze sprzedaży biletów? I ile z tych podatków trafiło na rozwój
W Żorach jakoś funkcjonuje zbiorkom za zero szekli i rodzice nie muszą z duszą na ramieniu robić pętli dom-szkoła-praca-dom i spokojnie z punktu A do punktu B każdy się sensownie dostanie i zeń wróci.

Jest ogólna zasada, jak z armią

Jeden baran dowodzący lwami poniesie klęskę przeciw armii baranów dowodzonych przez lwa.

Mało to związków komunikacyjnych zarządzanych przez 'samych swoich'? Taki ma w d##ie przepustowość i opłacalność dopóki mu kasa z bycia
@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: Twoje argumenty są inwalida, bo:

1. Tallin jest stolica i napływ ludności jest większy niż w Szczecinie (przydałyby się źródła ile się buduje mieszkalnych budynków u nas i u nich).
2. Ze względu na rozległość miasta u nas komunikacja na dluzsza metę będzie raczej droższa.
3. Jeszcze siedzi w wielu osobach mentalność PRL Wiec jeśli mieszkańcy będą mieli komunikacje za darmo to nie będzie kontrolerów dla małej grupki ludzi z
@Jamniczek97 na Śląsku mamy już darmową komunikację (dla osób do 16 roku życia,KZK GOP + MZK Tychy ) i straty jakie ponosi budżet są liczone w bodajże kilkuset tysiącach. Sam korzystam codziennie z komunikacji ale wprowadzenie jej za darmo dla wszystkich utopiłoby budżet miasta